geen vertrouwen in het echo bureau

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kimm1988, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wij hebben met de echo met 12 weken het gevoel gekregen dat we niet welkom waren ofzo. de getallen van het scherm van de echo kwamen niet overeen met de getallen die ze had opgeschreven voor de verloskundige. (onze verloskundige heeft geen apparatuur voor echo)

we hebben met de prete echo gezien en gehoort dat de placenta niet goed ligt. voorliggende placenta.

morgen hebben we weer een echo 20 weken echo
    ik ben erg bang dat hun dat over het hoofd gaan zien. of dat hun gaan zeggen er is niks aan de hand. maar ik vertrouw ze niet echt. ik vind ze neit echt vriendelijk daar. ik weet het niet ik vertrouw het gwoon niet daar.

hebben jullie dat gevoel ook wel eens gehad?

2. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    op je strepen staan, vragen waar de placenta ligt, ligt hij voor de uitgang? Dan een inwendige echo vragen. dan kunnen ze het veel beter zien. En als ze het niet doen, second opinion in het ziekenhuis?

3. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    een voorliggende placenta is trouwens niet erg, dat betekent dat hij voor aan de buikkant ligt, een laagliggende placenta kan wel vervelend zijn al trekt hij in 95 % van de gevallen nog wel wegl. Dat betekent namelijk dat hij laag ligt en in sommige gevallen voor de baarmoedermond. Dus als zij het hebben over een voorliggende placenta is dat niet erg.

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik vertrouw het ook niet als hun zeggen nee hoor alles is goed.

ik ga 10 april bij de verloskundige vragen of ze me kan door verwijzen naar gyn die kan het ook altijd zien.

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    die de echo deed is jaren huisarts geweest en die zei tegen ons dat de placenta voor de uitgang lag. heeft een naam maar dat heb ik niet onthouden.

6. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    placenta praevia, heb ik ook gehad, maar met 20 weken kan je er eigenlijk nog weinig van zeggen is mij verteld, maar ik zou ook lekker naar de gyn gaan als ik jou was zeker als je je er niet goed bij voelt

7. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Als je je niet prettig bij die persoon voelt, ga alsjeblieft naar een ander om de echo te laten doen. Volgens mij ben je vrij om te kiezen waar je je echo wilt laten doen (toch?). Zwanger zijn is toch al heel spannend en je moet doen waar je je het meest 'veilig' bij voelt. Je zei dat ze jarenlang huisarts is geweest; ik heb sowieso huisartsen met zwangerschappen en bevallingen afgezworen na mijn 1e bevalling (toch een ander slag volk). Succes met je 20-weken echo (hopelijk bij de gyn dan)!

8. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ja als je de keuze hebt ga dan egrnes anders en anders zowieso voor ene pretecho naar een ander. Degene die ik nu voor de medische echo's heb zegt ook niet al te veel en is niet mega enthiousast zeg maar cvindt ik ook erg jammer.
    Die mw. van de pretecho wel en haar heb ik as donderdag weer voor nog een stukje medisch dus daar zie ik wel naar uit dat ik haar dan heb!

Deel Deze Pagina