Hallo allemaal, Eindelijk is het zo ver, morgen zal ik ingeleid worden. Spannend!!! Het is mijn eerste kindje en probeer zoveel mogelijk info in mij op te nemen.... wie o wie kan mij nog goeie tips en trucs meegeven? Inleiding zal met een balloncatheter gebeuren. Groetjes!
Spannend, is er een speciale reden dat er ingeleid wordt? Ik zie in je banner dat je nog geen 40 weken bent? Heb geen speciale tips voor je, ik zou zeggen: probeer je te ontspannen en geef het over. Ben bij mijn twee kindjes ook ingeleid en het was bij beide anders. Laat het over je heen komen en houd jezelf voor dat je het kunt! Sterkte en hopelijk gaat alles goed!
Spannend, heel veel succes. Gewoon over je heen laten komen en lekker véél dingen meenemen ter ontspanning, boekje, tijdschrift, muziek etc. Want het kan wel meerdere dagen duren. Als je in je hoofd houdt dat je komend weekend mama bent, kan het alleen maar meevallen Ennn, blijf uitkijken naar dát mooie moment waar jr het allemaal voor doet. Dát is ALLES waard!!!!
Heb zelf ook balloncatheter gehad maar dat werkte bij mij niet.. Heb 1,5 dag weggegooid omdat de arts ass. Graag wilde dat ik nog een keer zo n ding liet zetten en hij heeft mij omgepraat... Mijn advies: laat je niet ompraten! Als het de eerste keer totaal geen effect heeft vraag dan of er evt een andere mogelijkheid is... En niet verwachten dat je binnen een paar uur je kindje in je armen hebt, het kan helaas soms ook wel een paar dagen duren Succes!