Morgen 26/6 punctie, wie ook komende dagen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sandrabk, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Wauw wat een super scoren daar hoop ik ook op!

Ik heb wel last van mijn buik? Beetje weeïg gevoel.. En ik word er niet gezelliger op! Leven de hormonen!

Spannend hoor Sandra .. Krijg jij ook medicijnen voor na de tp?

2. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Hier vanmorgen te horen gekregen dat wij maandag om 8.30u de punctie hebben. Vanavond om 22.30u de pregnyl. Blaasjes waren nu 17 en 18mm. Dus beide blaasjes gaan aangeprikt worden.

3. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Wat een goed nieuws!!

4. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wouw turngirl, fijn zeg!

5. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Mag ik ook mee praten? Ik heb dinsdag mijn punctie. En ik vrees hem met grote vrezen vorige keer lag mijn linker eierstok achter mijn baarmoeder en moest daar door heen geprikt worden nou dat was ondanks de morfine echt een hel. sorry wil niemand bang maken, maar moet het ff kwijt. Dus je begrijpt al ik zie er als een berg tegen op.

Hoe is het met jullie??

Liefs

6. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hoi Panda,

Gezellig dat je mee komt kletsen! Welkom!
    Aan de ene kant fijn dat je dinsdag al je punctie krijgt maar begrijp je angst.
    Als ik het zo lees, kan het bijna niet slechter/pijnlijker gaan dan de vorige keer. In welk ziekenhuis loop je? Heb je het daar ook besproken?

Ik heb afgelopen donderdag de punctie gehad. Uiteindelijk viel het bij mij mee, vond alleen de twee plaatselijke verdovingen erg pijnlijk:x. Straks heb ik de terugplaatsing. Ben al met aftellen begonnen...weet nu al dat die wachtweken een ramp gaan worden:(

Liefs

7. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hoi panda, tuurlijk welkom.. en wat Sandra ook zegt erger kan niet.. Maar wel logisch dat je er dan tegen op zie..
    En bang maken tja Ag lees overal van alles wel / niet pijnlijk maar moet het toch zelf ervaren en ookal word het pijnlijk moet het toch doen..

Sandra spannend!! Succes!

Maar ik snap iets niet misschien weten jullie dat? Nu heb jij meerdere cryos en als het deze keer niet lukt en er 1 de volgende x terug geplaatst moet worden want ja je hebt ze nog is dat dan meteen poging 2 of valt dat nog onder poging 1 verzekerings technisch..

8. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    #28 panda1409, 29 jun 2014
    Laatst bewerkt: 29 jun 2014
    Hoi Sandrabk en Brttdny
    Wat lief dat jullie zo snel en lief reageren! Vind het wel fijn om hier met anderen over te praten die het zelf ook mee maken want ja je kan het wel aan je man uitleggen maar hij snapt het toch minder goed:D.
    @ sandrabk. Wat fijn dat jou punctie mee viel en ook naar dat die verdovingsprikjes zo pijn deden. Spannend dat je vandaag je terugplaatsing hebt. Ik ga heel hard voor je duimen dat je ukkie blijft plakken hoe laat heb jij je terugplaatsing??

@ brttdny, Fijn dat ik je niet bang heb gemaakt tuurlijk verschilt het bij iedereen en ik hoop dat jij er gewoon niet veel pijn van gaat hebben. En over je vraag over de cryo's ons is altijd verteld dat een cryo terugplaatsing niet als tweede poging telt het is ons uitlegt als een bonus. dus niet als tweede poging hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs

9. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    De cryo's vallen naar mijn weten onder de behandeling waar ze 'gehaald' zijn.

10. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou dat zou fijn zijn en voor jou ook turngirl met je 2 eitjes! En dan hopen dat ze beide goed bevrucht raken..

Hoeveel follikels hebben ze aangeprikt panda?

11. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi brttdnny,
    ik heb dinsdag pas punctie. Vorige keer waren er maar vier grote eitjes en een kleintje. daar ontstond een bevruchting uit die is terug geplaatst en dat is helaas mislukt. nu dinsdag om half tien weer maar waren ook heel veel follikels te zien nu 4 en nog wat kleintjes die moesten groeien nog maar een was al 18 mm dus veel langer konden ze het niet meer gaan rekken. anders zou hij knappen.

12. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    #32 Brttdnny, 29 jun 2014
    Laatst bewerkt: 29 jun 2014
    Ohja das waar.. Maar inderdaad hoeveel de vorige keer..
    Balen dat je nu dan weer moet vooral omdat je er zo tegenop zie..

Hoi meiden.. Ik heb. Trouwens een privé clubje aangemaakt..

Hier kunnen we verder kletsen als jullie het een leuk idee lijkt dan op het openbare forum

13. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja lijkt mij wel leuk maare waar kan ik het prive clubje vinden

14. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik heb je een uitnodiging gestuurd panda

15. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hallo dames

Ik heb zojuist mijn tweede FM gehad voor mij eerste ICSi. Er waren tien follikels te zien van ongeveer 10 mm
    Wanneer ik de punctie heb weet ik nog helemaal niet. Ik denk volgende week?
    Hebben jullie allen ICSI of ook IVF? En bij terugplaatsing een of twee embryo's?

16. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    10 stuks! Super.. Nog even door groeien.. Op wel cyclus dag zit je?

Ik doe ivf .. En 1 terugplaatsing..
    Morgen heb ik de echo op dag 10

17. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    #37 Vrouwke87, 2 jul 2014
    Laatst bewerkt: 2 jul 2014
    Als ik tel vanaf de dag dat ik begonnen ben met spuiten van gonal f zit ik op cd 8. Ik ben met gonal-f begonnen op cd 3. Dus als ik dat erbij tel zit ik op cd 10. Maar daar aan vooraf is nog de pil en deca gegaan. Volgens mij tellen ze dan de eerste dag van gonal als cd 1

18. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou dat weet ik niet ik ben op dag 3 begonnen met gonal en dag 1 was menstruatie ik weet niet hoe het zit met deca..
    Wanneer weer fm? Zal ik je toevoegen in ons clubje? .. Mag je je daar ff voorstellen als je wil ;)

19. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Dat is goed. Ik ben 21 juni ongie geworden. Dit was na stoppen van de pil en tijdens deca. Het is dus meer een ontrekkingsbloeding. 25 juni heb ik uitgangsecho gehad en ben ik begonnen met de gonal. Ik zit nu op cd 8 of 12

20. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik heb je uitgenodigd vrouwke

Deel Deze Pagina