morgen 2de onderzoek gyn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anouschka23, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes meid!
    Ik hoop dat ze in het potje wel zaadjes kunnen vinden. Ik begrijp je onzekerheid heel goed, er hangt een hele hoop vanaf zeg!
    Ik ga voor je duimen en weet zeker dat de andere meiden dat ook gaan doen!
    Liefs Elmo

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik denk dat er in het potje echt wel zaadjes gevonden worden hoor. Dat je je zorgen maakt om de kwaliteit van het zaad kan ik me voorstellen...Ik hoop zo voor je dat het meevalt! Ga heel hard voor je duimen!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het komt heel weinig voor, dat een man helemaal niet vruchtbaar is. Er zal vast wat gevonden worden. Uiteindelijk heb je maar 1 goede nodig......

Ik duim voor je!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig komt het weinig voor ja...maar het komt voor. Als het dan zo is ben je meteen op het buitenland aangewezen...
    Nogmaals: ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt meid. Nu kan je helaas niet meer doen dan afwachten...

5. en de zwemmers zijn ingeleverd en vrijdag krijg ik de uitslag! dus het word hier enorm spannend.... mijn bloedonderzoeken duren 10 dagen maar daar ben ik nog niet zo zenuwachtig over als van de zwemmers!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wow, spannend meid!
    Ik hoop dat ze vrijdag vertellen dat je best een goed team in het potje hebt zitten!
    We duimen meid!
    Elmo

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Spannend hoor.
    Hoop dat je vrijdag positief nieuws krijgt.

Groetjes,
    Elvira

Deel Deze Pagina