Wie heeft er ook de med. echo bij het "lichtpunt"

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Alita, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Wie is er ook in heerlen bij het ehocentrum Het Lichtpunt geweest voor een medische echo? Hoe hebben jullie dit ervaren en hebben jullie dit ook op dvd laten zetten? Wij kunnen dit wel doen maar weten niet of het zin heeft :D
    Ok willen wij weten wat het wordt.....

Groetjes cindy :D :D

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je hebt het in het onderwerp over de medische echo, maar hier lijkt het net of je een pretecho gaat krijgen. Ik zou mijn medische echo niet op dvd laten zetten, dit is namelijk alles behalve een pretecho, maar een echo om te kijken of je kindje wel goed gezond is. Als je een mooie dvd en plaatjes wil, moet je een pretecho laten maken.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ik weet dat het geen pretecho is maar is het niet interessant dan?

Mij lijkt het leuk om ook thuis te laten zien.

4. Vlinder84

Tuurlijk is het interessant. Maar je weet nu nog helemaal niet of het ook wel echt leuk gaat worden. Je moet er niet vanuit gaan dat er iets mis is, maar wel realistisch zijn. En ik merk dat veel vrouwen vooral uitkijken naar de 20-weken echo omdat ze het geslacht willen weten, maar staan er niet bij stil dat je ook hele nare dingen te horen kunt krijgen. Daarom ga ik een pretecho laten maken, want daar ga ik écht voor de lol heen en kan ik ook de dvd met trots (en een gerust hart) thuis laten zien. De 20-weken echo, is een echo waar ik persoonlijk met bibberende knieen naartoe ga, want stél je voor dat...

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dat snap ik dat je realistisch moet zijn. Ik ga met 27 weken ook voor een pretecho. Maar het leek me ook leuk om deze op dvd te laten zetten. En natuurlijk kan er iets fout zijn maar je gaat er vanuit dat het goed gaat!
    Ik vindt ook niet dat je er altijd maar aan moet denken dat er ook iets fout kan zijn, tenminste ik ben tuurlijk realistisch maar blijf altijd positief. Begrijp me niet verkeerd ik weet dat het een medische echo is om alles na te kijken.

Maar ik wil eigenlijk weten hoe de ervaringen zijn bij dit ecgocentrum en of er nog meer mensen deze echo hebben laten opnemen

Groetjes cindy

6. Vlinder84

Ok, dat is duidelijk :) Ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen bij dit echocentrum!

7. Alita

Alita Niet meer actief

Wel bedankt voor je reacties :)

Weet gewoon niet zo goed of ik het nu wel of niet moet laten opnemen....

8. Vlinder84

Tja, als jij het wil, waarom niet? Zijn daar veel extra kosten aan verbonden? Als jij het belangrijk en fijn vindt, dan moet je het gewoon doen hoor!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik vindt het best duur want het kost 25 euro om m op dvd te zetten! Lees vaker iets van een paar euro dus, ja ik ben een twijfelaar, hah ha ik weet nooit wat ik moet doen.....

10. Vlinder84

Das idd wel duur... Ik krijg zaterdag een pretecho en ik geloof dat het daar 10 euro is om 'm op dvd te zetten (maar dan komen d ekosten voor de echo en foto's erbij en komt neer op ong. 100 euro). Ach weet je, het is wel leuk voor later en als je het niet doet krijg je misschien later spijt. Denk niet dat je er spijt van krijgt als je het wél doet.

11. Zinaatje

Zinaatje Lid

8 feb 2008
    84
    0
    0
    Ik laat mijn 20-weken echo ook op dvd zetten. Ik betaal er 15 euro extra voor.
    Ik besef wel dat het absoluut geen pretecho is en zit hem
    nu echt wel te knijpen....

Hooooop zo dat alles goed is... dan volgt de pret echo met ongeveer 25 weken.

Nog een paar nachtjes....

12. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

16 jan 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    Ik zou ook een dvd erbij krijgen maar ze waren het vergeten :S.
    Het koste bij mij maar 5 euro

13. Alita

Alita Niet meer actief

Vergeten? is eigenlijk ook niet normaal....

14. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

16 jan 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    Neej dat is zeker niet normaal.
    en het werd me aan de telefoon nog gevraagt toen zei ik jah.
    Maarja door dat ik was verwisselt met iemand anders waren ze het vergeten.

15. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hey Cindy , ik heb geen medische maar een pretecho laten maken bij het lichtpunt , en dat beviel mij erg goed! want ik ging voor een goedkope 2d echo en ze pakte toch even de 3/4d erbij en heeft er mooie foto's van gemaakt :D en ze heeft natuurlijk toch even medisch gekeken....
    dus er is niks mis met deze praktijk , alleen het parkeren in de straat kost geld daar :confused: dus zorg dat je kleingeld hebt hahaha
    grtz Ramona

16. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik heb 15-07 daar een afspraak voor de medische echo.
    En ik laat hem ook gewoon opnemen!
    Ik bedoel, je gaat er nooit van uit dat er iets mis is met je kindje, dus waarom zou je het dan niet laten opnemen..

Liefs Monique

17. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dat vind ik ook, daarom wil ik m ook laten opnemen.. Jij bent eerder als mij, laat even iets weten vindt ik leuk, succes...

Groetjes Cindy

Deel Deze Pagina