voetje gevoeld!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi!

zit ik gisteravond op bed te smeren met mama zalf van zwitsal op mijn buik dat doe ik elke avond....
    en toen ineens aan de zijnkant van mijn buik iets hards dacht wat is dit nou? ikke voelen voelde ik gewoon een voetje tegen de binnen kant van mijn buik aan duwen haha was zon schattig gevoel!
    moest het eventjes kwijt

2. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    oh dat lijkt me ook echt geweldig om te voelen hoor, kan niet wachten tot t bij mij zo ver is :oops: ;)

3. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    aaah das zo lief he !
    ik heb t ook al meerdere keren gevoeld,
    dan voel je echt dat duwen :)
    geniet er lekker van als je het weer voelt,
    dat vergeet je niet meer ;)

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ja idd ik ben dus ook al druk aan het wachten wanneer ze het weer doet hahaha maar helaas dat gaat niet op commando :cry: :rolleyes:

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik ken het gevoel! Ben dan ook meteen weer extra verliefd op dat kleine mannetje van me :D

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

heb dat inderdaaad ook hoop sat het snel weer eens gebeurd was helemaal in de wolken!

7. mieke

mieke Bekend lid

oooh wauw dat lijkt
    me zo'n fijn gevoel
    ik zou willen dat ik al zover was
    ik wil zo graag mijn kleintje voelen
    nu zit echt van echo naar echo te wachten

veel liefs mieke

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

hier ook eentje hoor, ben ik helemaal afwezig en dan die billetjes zo af en toe....... heeft volgens mij lekkere stevige billetjes :) :) . voelt zacht aan

gr saskia

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Leuk is dat he? Wij konden laatst ook een voetje voelen en zelfs de teentjes! Echt geweldig!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja leuk is dat heh zo'n voet. Mijn meisje lag heel lang in onvolkomen stuit (benen langs haar hoofd zeg maar). Nu is ze in volkomen stuit gaan liggen (dus met haar benen wel gebogen). Ik voelde van de week ook iets hards aan de rechter zijjkant van mijn buik en dacht ook dat is vast een voetje. Dus ik wat erop drukken en pakken, trekt ze m snel weg en dat kriebelde onwijs..hahah. Maar wel heel lief.
    Voor mij nog een weekje en dan kan ik het voetje in het echt vasthouden..hihi.

11. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    senseemillia , in het echt is natuurlijk nog veel leuker ! :D
    en het kriebelt af en toe enorm ja dat bewegen en trappelen..
    soms heb ik echt zoiets van : ik wil nu dat t stopt, maar je kan t niet pakken haha :)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moet je opletten als je wat verder bent dan trappen ze ook niet meer echt. Is het een soort geschuif. Wij noemen dat wurmen. Heel raar gevoel is dat. Maar het kriebelen is wel heel leuk. Behalve als ze dat op je blaas doen (wat die van mij ook nog wel eens doet...) dan moet je steeds plassen en dat is zo irritant.

13. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Kriebelt het bij jullie? Bij mij niet en soms alleen pijn. Mijn kleine trapt meestal aan de rechterkant en soms raakt hij of zij weleens een zenuw denk.
    Hoe weet jij welk lichaamsdeel het is die je voelt?

14. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    hoi

Gaaf is dat he weet het nog van de andere kids en kan niet wachten dat het nu weer zover is.

Deel Deze Pagina