hoi hoi! zit ik gisteravond op bed te smeren met mama zalf van zwitsal op mijn buik dat doe ik elke avond.... en toen ineens aan de zijnkant van mijn buik iets hards dacht wat is dit nou? ikke voelen voelde ik gewoon een voetje tegen de binnen kant van mijn buik aan duwen haha was zon schattig gevoel! moest het eventjes kwijt
aaah das zo lief he ! ik heb t ook al meerdere keren gevoeld, dan voel je echt dat duwen geniet er lekker van als je het weer voelt, dat vergeet je niet meer
ja idd ik ben dus ook al druk aan het wachten wanneer ze het weer doet hahaha maar helaas dat gaat niet op commando
oooh wauw dat lijkt me zo'n fijn gevoel ik zou willen dat ik al zover was ik wil zo graag mijn kleintje voelen nu zit echt van echo naar echo te wachten veel liefs mieke
hoi hoi, hier ook eentje hoor, ben ik helemaal afwezig en dan die billetjes zo af en toe....... heeft volgens mij lekkere stevige billetjes . voelt zacht aan gr saskia
Ja leuk is dat heh zo'n voet. Mijn meisje lag heel lang in onvolkomen stuit (benen langs haar hoofd zeg maar). Nu is ze in volkomen stuit gaan liggen (dus met haar benen wel gebogen). Ik voelde van de week ook iets hards aan de rechter zijjkant van mijn buik en dacht ook dat is vast een voetje. Dus ik wat erop drukken en pakken, trekt ze m snel weg en dat kriebelde onwijs..hahah. Maar wel heel lief. Voor mij nog een weekje en dan kan ik het voetje in het echt vasthouden..hihi.
senseemillia , in het echt is natuurlijk nog veel leuker ! en het kriebelt af en toe enorm ja dat bewegen en trappelen.. soms heb ik echt zoiets van : ik wil nu dat t stopt, maar je kan t niet pakken haha
Moet je opletten als je wat verder bent dan trappen ze ook niet meer echt. Is het een soort geschuif. Wij noemen dat wurmen. Heel raar gevoel is dat. Maar het kriebelen is wel heel leuk. Behalve als ze dat op je blaas doen (wat die van mij ook nog wel eens doet...) dan moet je steeds plassen en dat is zo irritant.
Kriebelt het bij jullie? Bij mij niet en soms alleen pijn. Mijn kleine trapt meestal aan de rechterkant en soms raakt hij of zij weleens een zenuw denk. Hoe weet jij welk lichaamsdeel het is die je voelt?