Hoi, Morgen mag ik voor de 2e echo is termijn bepaling en kijken hoe alles gaat. Maar zie er zo tegenop mijn partner gaat weer niet mee hij gooit het op het werk maar goed weet hoe het zit dus gaat mijn beste vriendin mee ook erg leuk maar had het zo graag met hem willen delen. Bij de eerste echo was hij ook niet mee en toen hij belde om te vragen hoe het gegaan was en ik zei dat het hartje mooi klopte etc kregen we ruzie. ( hij wil het kindje niet ) Zou het zo erg vinden als dat morgen weer gaat gebeuren he ....
Wat lijkt me dat moeilijk om "jou"vreugd niet te kunnen delen met je man. Wel fijn dat je vriendin mee kan gaan.Kan je het toch met iemand delen. Ik hoop dat je man toch wel positief gaat reageren voor je. Is het de bedoeling dat je het wel houdt?Ook als je man er niet achter staat? Als je geen antwoord daar op wil geven ook prima hoor maar vroeg me dat af. Succes morgen.
Hoi, Ja ik hou het zeker weten en dat weet hij wel maar probeert me toch elke x over te halen. Maar mijn besluit staat vast