Hey dames Heb even een vraagje. Heb na mn terugplaatsing zo snel posi getest dat ik denk dat beide emmy's zijn ingenesteld. Vandaar dat je hcg sneller stijgt. Misschien zit ik er helemaal naast hoor Morgen moet ik dus voor de bloedtest en zal dan vragen of ze ook n echo willen doen is normaal standaard voor fm echo's e.d. Kunnen ze het morgen al zien als 1 emmy gedeeld is? of dat beide ingenesteld zijn?
Ik dénk het wel. Ik heb zelf bij 3 weken al positief getest, ook vanwege het hoge(re) hcg gehalte blijkbaar Bij 7 weken en 3 dagen zag je heel duidelijk 2 holtes met garnaaltjes en knipperende hartjes. Dus bij 4 weken moeten ze iig dan 2 holtes zien met vruchtzakje.
Dank je jij ook Is best onzeker allemaal maar zolang het goed gaat maak k me niet druk! Zal morgen nog wel ff laten weten of er echt een echo is gemaakt! Moet allen voor bloed natuurlijk
Als je in mijn album kijkt zie je op net geen 4 weken geen 2 aparte holtes noch vruchtzakjes mede ze net achter elkaar lagen.. Pas op 6 weken zag men 1 vruchtzak en half de andere erachter steken. Op 7 weken alle 2 maar helaas VTS (1 nog in leven)
Ben terug maar zo vroeg doen ze daar dus geen echo!! Baalde vreselijk pfff. Ze bellen straks over de bloedwaarde zal vast goed zijn Maar dan vraag ik wel of k hier niet gewoon bloed kan gaan prikken dat willen ze daar namelijk elke week... Bij week 7 pas n echo, ben er dus nog niet veel wijzer van geworden....Bel dinsdag wel een vk die kijken ook bij de eerste afspraak toch?
Echo's doen ze bij een "medische" zwangerschap (iui/ivf etc) idd pas rond de 7weken. Met 4weken is vaak alleen verdikt slijm te zien. Met 5 weken zal je een vruchtzak KUNNEN zien en met 6-7 weken zal er ook een vruchtje (of meerdere) te zien zijn.
Sorry maar dat klopt niet ivm.tweelingzwangerschap zie echo's fotoalbum ... Je ziet niet op 4 weken verdikt baarmoederslijmvlies maar echt vruchtzakjes..
Volgens mijn gyn is het niet waar dat je meer HCG aanmaakt als je zwanger bent van een tweeling. Het zegt helaas helemaal niks.
oh ja: gisteren hadden we vrienden over.. samen bbq-en enzo.. gezellig allemaal. 's avonds wilde ik even het hartje van ons frummeltje laten horen en ik had een speakertje aangesloten op de angelsound.. nou is dat speakertje niet helemaal in orde, dus naast het hartje, hoorden we ook veel kabaal.. :x het zoontje van die vrienden zat er ook bij, is 6 jaar, en die zei na ons 'gemopper' over het kabaal... 'nou de baby is gewoon met zijn blokken aan het spelen' we lagen HE-LE-MAAL dubbel! het kwam er zo mooi uit, hij meende het bloedserieus en dat koppie d'r bij.. echt hilarisch! zow.. dat wilde ik nog even met jullie delen.
Ah hahahahaha wat n schatje he! We moeten het nog maar even afwachten denk. Vroeger had mn moeder een bloedstollingsziekte wij getest niks en nog eens, en nog eens, Ja heeeel licht was er wat. Dus wij hadden het ook.... Nou moest k laatst een kies laten trekken maar tegenwoordig met die waardes vinden ze het niet meer DIE ziekte. Dus voor alle zekerheid maar tabletten genomen mocht er wat zijn dan zou t goed stollen.... Denk dat k dan eigenlijkl ook wel bij de gyn moet blijven of iig in zh bevallen? Kan ik toch beter daar een afspraak maken? Ben er de eerste keren al geweest dus heb geen brief nodig
Je hcg waarde zegt niets over een meerlingzwangerschap. Per zwangerschap kan je hcg waarde ook verschillen op dezelfde termijn. De vruchtzakjes zou je rond de 5-6 weken al wel goed moeten kunnen zien mochten het er meer zijn. Wanneer mag je nu voor een echo?
Allereerst: GEFELICITEERD!!!!! Spannend of het er dan 1 of 2 zijn! Wij hadden ook 2 topemmy's teruggeplaatst gekregen en ik had ook 8 dagen na tp een positieve test! Dus ook best vroeg (mocht officieel pas 15 dagen na tp testen ) Bij ons was het er gewoon 1-tje! De ander heeft het dus niet gered. Best gek om dan toch 'afscheid' van je andere Emmy te moeten nemen, je rekent er toch ergens op dat het er heel misschien wel 2 zijn! Maar we waren natuurlijk dolblij en gelukkig met 1 kloppend hartje! Maar geniet ervan! Ben benieuwd hoeveel het er nou uiteindelijk zijn
Dankjullie wel!!! We moeten hetm toch maar af gaan wachten. Heb me via internet ingeschreven bij de verloskundige hoop dat ze snel bellen!!
En daarom zei ik ook vaak is er dan alleen verdikt slijm! Dat gaat niet altijd op, soms is de ontwikkeling wat sneller Wat nou als ze toch een echo had gehad, en ze uitgaat van zeker een vruchtzak te zien (omdat dat hier gezegd word), en er is alleen verdikt slijm, nou dan zit ze mooi in zak en as, terwijl het niet nodig is! Ik pak altijd een slag om de arm