voordeel wandelwagen tov kinderwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bolkje, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben vandaag de kinderwagen-inzet vervangen voor de wandelwagen-inzet. Ik moet er nog erg aan wennen :( Opeens zit ie met zijn rug naar me toe en kijkt nu dus de wereld in ipv naar mij.

Moest vanmorgen wel ff een traantje wegpinken (ben gewoon een sentimenteel muts, ik weet het!)

Kan iemand me opvrolijken?? :) Wat vonden jullie nou fijn aan die overgang van kinder- naar wandelwagen??

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Kun je de wandelwagen niet omdraaien? Mijn dl is 18 mnd en ALS we met de wagen weggaan ( meestal draagdoek) dan kijkt ze naar mij. Is ook rustiger voor die kleintjes. Wat mi betreft heeft de wandelwagenbak geen voordelen tegenover de kinderwagenbak...sorry

3. Nee, hij kan helaas maar 1 kant op, namelijk van mij af.

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier kan hij beide kanten op maar hij kijkt altijd vooruit. Hij wordt er zelf zoveel gelukkiger van. Kan de wereld goed bekijken en geniet met volle teugen. Dat is is toch veel belangrijker dan ons eigen gevoel.

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ah dat is jammer!
    Steeds even je hoofd om het hoekje ;)

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nou, in die inzet zat ze opeens op een neer te huppen en rond te kijken en te wijzen en te roepen. In de bak lag ze verveeld te wezen. Dan kies ik toch voor een kind dat de wereld ontdekt.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier zat ie ook met z'n rug naar me toe en denk dat ie blij was dat ie eens wat anders zag dan mij :D ...ging af en toe wel ff gluren natuurlijk ;)

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik vind de wandelwagen fijn omdat hij in 1 keer opklapt en we zo meer ruimte hebben in onze mini auto/kofferbak. Me 7t de kinderwagen met reiswieg is die vol en de achterbank met 2 kids ook. Dus ik zal blij zijn als hij niet meer in de reiswieg past;)
    Ik heb trouwens wel een raampje in de kap van de wandelwagen. Kan ik toch spieken.

9. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    In de wandelwagen ziet hij meer, bevalt hem een stuk beter. Met 22 weken van me af zou ik echter weer niet doen. Dan komen er zo veel prikkels op zo'n kleintje af.

Ik heb het even niet paraat, maar volgens mij is er ook onderzoek gedaan dat dit erg stressvol is voor kinderen.

Je moedergevoel klopt dus wel ;)

10. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu 2j2mnd en zit meestal nog met haar gezicht naar mij toe... Van me af soms ook, maar dat kletst zo lastig ;)

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik vond het leuk dat ze de wereld kon ontdekken en iedereen ruim van te voren zag hoe prachtig mn meisje is :p

12. ik heb in elk geval 1 voordeel ontdekt: hij blijft in de wandelwagen gewoon slapen als we thuis aankomen :D

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier zat ze tot 10 maanden naar ons gericht maar toen ging ze mekkeren en nu kan ze dus de hele wereld zien..

Deel Deze Pagina