Morgen 34 graden..en eerste vaccinatie??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mus, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Irem is net geprikt, beetje huilen maar het viel heel erg mee en nu slaapt ze alweer.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Goed laten drinken, da's met dit weer helemaal belangrijk!;)

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

oh nee hoor :) mijn zoontje wijkt ook af van t schema en gaat sinds deze week naar het kdv vandaar :)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow gelukkig *kruipt weer uit schuilkelder*, haha!

Maar hier hebben ze er op het kdv dus geen problemen mee. Hopelijk op jullie kdv ook niet.

5. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou.. Ik ben maar niet gegaan. Ik vond het zelf al veelste warm.. Laat staan voor hem. Om dan ook nog in een bloedhete auto hem daar naar toe te slepen.. Dus heb het laten verzetten, op goed geluk voor ietsje koeler. Gelukkig gaat het met Irem goed! Ach, hij heeft het iig dan maar weer gehad. Zo kun je het ook zien toch? :)

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mus ik denk dat je een goede keus gemaakt hebt want pffff wat is het warm zeg!!

Hanneke nee hier doen ze ook niet moeilijk gelukkig... Echter hoeft hij 'alleen' nog maar de BMR die ik nu misschien toch wel zsm wil geven door t intensieve contact met andere kindjes nu

7. zogelukkig

Wat zou ik nu graag in de auto zitten!

't Is hier binnen 30 en buiten achterin min tuin 35 graden. In de schaduw!!!:$

8. adi

adi Niet meer actief

je kunt toch altijd de kleine in de auto zetten en rondjes gaan rijden :D. Dat heb ik met de hittegolf in 2003 een keer gedaan :p

9. zogelukkig

Ja duh, lekker ding; ik heb geen auto!:(

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zij ;) heeft het inderdaad weer gehad. Ze is wel erg jengelig geweest vanmiddag en vanavond en een beetje suffig, heeft ook verhoging, maar goed, ze slaapt nu sinds een half uurtje en het zal morgen wel weer goed gaan. Fijn dat jij je afspraak kon verzetten

11. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Daniël heeft gisteren zijn eerste vaccinatie gehad en is er behoorlijk door van slag. Hij kreeg koorts en was enorm hangerig, fijne combinatie op zo'n hete dag :(
    Waar ik me wel een beetje zorgen over maak is dat hij zoveel slaapt. Hij slaapt ook zo diep dat ik hem niet of nauwelijks wakker krijg voor een fles. Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat.

Deel Deze Pagina