Schuurapparaatbedienen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door betties, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mmmm, zit thuis met verlof en begin de klusjes te zien. Irriteer me aan viezige witte muren die eigenlijk nog wel een kwastje kunnen gebruiken, dat soort zaken. Ook is er nog een leuke buitenklus te gaan: het schuurtje moet geverfd. Het verven zelf kan ik aan mijn vader overlaten. Maar met dit schitterende weer krijg ik de neiging om alvast met het schuurapparaat aan de slag te gaan.
    Aan de andere kant: dat trilt door je hele lijf. Misschien toch niet zo'n goed idee?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je mag helaas sowieso niet schuren vanwege de verfdampen die dan vrij komen..

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hihi, denk niet dat je kleine daar iets van merkt hoor. Of je moet een schuurapparaat van 1m bij 1m hebben;)

Ik zou lekker gaan schuren! Wel met een schilderskapje hoor, ook al is het in de buitenlucht...

4. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou echt niet gaan schuren nu ivm fijnstof en deeltjes verf, ook al gebruik je een kapje.

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    je staat toch buiten? Voor de zekerheid kapje op en gaan. Om de trillingen hoef je het niet te laten.

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Gewoon een kapje op zetten, en goed naar je lichaam luisteren.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    ik zou het ook niet doen, laatst het wiegje gedaan ondanks mondkapje de hele nacht liggen niesen. Schijnbaar toch wat binnen gekregen , nee geen lekker idee.

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    mmmm, ik ga toch maar gewoon met een boek in de zon zitten... en me dan ergeren aan de klus en alle andere klussen die ik nog zie, hihi!

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeel verstandig!

Deel Deze Pagina