echo voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sterre82, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Ik krijg aankomende dinsdag een inwendige echo om te kijken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is omdat ik daar een vergrote kans op heb.
    Ik ben dan 5 weken en 5 dagen. Wat kan/mag ik hiervan verwachten? Kan je dan eventueel al iets van hartactiviteit zien?

Liefs!

2. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hoi

ik heb geen ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar ik weet dat ze op 5 weken en 5 dagen wel kunnen zien of er een vruchtzakje in je baarmoeder ziet.
    verder kun je nog niet zoveel zien meid, ik heb het hartje voor het eerst zien kloppen met 6 weken en 6 dagen.

heel veel succes en hoop dat het een goede zwangerschap is!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ze zien idd wel een vruchtzak maar de kans dat je een vruchtje en hartje ziet is heel erg klein

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dat is wel jammer, maar uiteraard ben ik al blij als het goed zit. Hoop dat ik dan eventueel sneller nog een echo kan krijgen om het hartje te zien.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vaak is het 2 weken later weer

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ohh dan hoef ik niet zolang te wachten, spannend. Ik zie trouwens dat jij ook zwanger bent, gefeliciteerd! Ik zag een tijdje geleden dat jullie het moeilijk hadden en even een rustpauze hadden ingelast of heb ik dat verkeerd?

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee heb je helemaal goed
    Uiteindelijk wel door IUI zwanger geraakt hoor.
    Als je bij een gyn loopt is het vaak wel dat je dus na 2 weken weer een echo krijg

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

bij 5w5d kun je hééél misschien beginnende hartactviteit zien.. ik was 6w0d en er was al een kloppend hartje te zien, dus het kan wel, maar meestal is er pas bij 6w4d een kloppend hartje te zien

liefs daantje

heel veel succes en hopelijk zit het kindje op de goede plek, maar daar gaan we gewoon van uit ;)

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Danjo: Fijn zeg voor jullie! Ik herkende je trouwens aan je mooi hondje, ben zelf ook een enorme honden liefhebber...nou ja eigenlijk zo'n beetje alles met een vacht haha.. Jammer dat hij niet meer bij jullie is.

@Daantje: Ik hoop zooo enorm dat er iets te zien...ook al is het maar een ietsje-pietsje-beetje aan hartactiviteit. En zo niet dan hoop ik dat ik snel weer terecht kan.

10. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    @Sterre82: Hou hoop. Ik had mijn tweede echo met 5w6d en toen klopte het hartje al! Dus het kan bij jou ook aangezien je morgen 5w5d bent. Ik weet dat het vroeg is, maar je het is absoluut niet onmogelijk.

Succes morgen en ik hoop voor je dat alles goed is.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Gister echo gehad en 'het' zit netjes in mijn BM, Yay! Hij kwam vrijwel direct in beeld, we zagen al gelijk een ringetje zitten. Is echt maf. Gyn vond dat het er goed uitzag en moest nu van hem gaan zorgen dat de beeb lekker gaat groeien.
    We hebben geen hartje gezien helaas maar ik mag over 2 weken weer terug, precies al ik 8 weken ben, dus dan gaan we hem wel zien als alles goed gaat natuurlijk :D De gyn zei ook dat hij nu nog niet kon zien of het er 1 of 2 waren maar dat we dat de volgende keer zien :confused: ...uhm zullen we met 1 beginnen ;) 2 zijn ook niet erg maar daar reken ik totaal niet op haha.
    Heb me gelijk aangemeld voor MvM via de gyn. Oja, ik moet tot 12 weken bij de gyn onder controle blijven maar dat is niet erg.

Deel Deze Pagina