echo voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sterre82, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Ik krijg aankomende dinsdag een inwendige echo om te kijken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is omdat ik daar een vergrote kans op heb.
    Ik ben dan 5 weken en 5 dagen. Wat kan/mag ik hiervan verwachten? Kan je dan eventueel al iets van hartactiviteit zien?

Liefs!

2. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hoi

ik heb geen ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar ik weet dat ze op 5 weken en 5 dagen wel kunnen zien of er een vruchtzakje in je baarmoeder ziet.
    verder kun je nog niet zoveel zien meid, ik heb het hartje voor het eerst zien kloppen met 6 weken en 6 dagen.

heel veel succes en hoop dat het een goede zwangerschap is!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ze zien idd wel een vruchtzak maar de kans dat je een vruchtje en hartje ziet is heel erg klein

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dat is wel jammer, maar uiteraard ben ik al blij als het goed zit. Hoop dat ik dan eventueel sneller nog een echo kan krijgen om het hartje te zien.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vaak is het 2 weken later weer

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ohh dan hoef ik niet zolang te wachten, spannend. Ik zie trouwens dat jij ook zwanger bent, gefeliciteerd! Ik zag een tijdje geleden dat jullie het moeilijk hadden en even een rustpauze hadden ingelast of heb ik dat verkeerd?

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee heb je helemaal goed
    Uiteindelijk wel door IUI zwanger geraakt hoor.