super sale merkkleding 3 euro set, 5 euro pakje

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door yakima, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yakima

yakima Actief lid

1 mrt 2012
    164
    0
    16
    NULL
    NULL
  2. Suuuuperleuke spulletjes, maar ik haak echt af bij de verzendkosten.. Zonde! Misschien was het geen probleem als ik veel had willen bestellen, maar nu ging het om 2 broekjes, gewoon alvast voor de leuk. Was bij elkaar 5,98, en daar komt dan 6,75 aan verzendkosten bij.. Héél jammer! :(

3. yakima

yakima Actief lid

1 mrt 2012
    164
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan dat niet via de brievenbus? Ik zou er een mail aan wagenl

4. Heb ik geprobeerd inderdaad, maar kreeg een mail terug in matig Nederlands (waardoor ik meestal ook niet zo'n goed gevoel heb bij een webwinkel..) dat ze 'alleen pakketpost' verzenden.. ;) Echt heel jammer! Maaaaar.. Ik kan natuurlijk wel het merk onthouden en eens verder gaan zoeken op internet!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Zelfs de website staat vol met taal fouten, vreselijk

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ondanks de type fouten toch de gok gewaagd, maandag besteld, vandaag binnen gekregen, en de kleding ziet er goed uit :)

7. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Leuke aanbiedingen en dus besteld, maar helaas een mail gekregen dat ik geld terug ga krijgen, omdat dingen die ik besteld en al betaald heb er toch niet zouden zijn... Jammer dat de webwinkel niet up to date is, want zo worden de kleertjes die ik wel krijg gemiddeld weer duurder door de bezorgkosten...

8. Ik heb toch ook maar besteld, kon het echt niet laten ;) Ik heb voor zowel een jongetje als een meisje iets gekocht, één van de twee geef ik dan ooit wel weg als kraamcadeautje ;) Kreeg gisteren een mailtje dat het verzonden is, dus hopelijk komt het vandaag binnen.

9. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik heb net ook een paar kleertjes besteld, ben benieuwd want de bedragen zijn echt laag!

10. Okay, dat was het geld meer dan waard.. Ik ben verliefd! Na even googlen blijkt Caramell (waar al mijn kleertjes van zijn) ook echt een goed merk te zijn, met goede stoffen.. Helemaal blij! ♥

11. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik heb de kleertjes net al ontvangen, erg snelle levering en de kleertjes zien er goed uit.

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb twee jasjes voor mijn dochtertje besteld. Ze zijn erg leuk! Binnen twee dagen in huis! Heel tevreden dus.

13. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Ik ga straks ook kijken of er wat voor mij zoontje bij zit. Bij veel staat wel out of stock!

14. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    hmm zit nu te kijken voor ons aankomende zoontje maar alles out of stock

Deel Deze Pagina