Iik heb net via De kledingboetiek voor uw kleine enorm veel besteld voor bijna niks. Ze hebben opruiming.
Suuuuperleuke spulletjes, maar ik haak echt af bij de verzendkosten.. Zonde! Misschien was het geen probleem als ik veel had willen bestellen, maar nu ging het om 2 broekjes, gewoon alvast voor de leuk. Was bij elkaar 5,98, en daar komt dan 6,75 aan verzendkosten bij.. Héél jammer!
Heb ik geprobeerd inderdaad, maar kreeg een mail terug in matig Nederlands (waardoor ik meestal ook niet zo'n goed gevoel heb bij een webwinkel..) dat ze 'alleen pakketpost' verzenden.. Echt heel jammer! Maaaaar.. Ik kan natuurlijk wel het merk onthouden en eens verder gaan zoeken op internet!
Ondanks de type fouten toch de gok gewaagd, maandag besteld, vandaag binnen gekregen, en de kleding ziet er goed uit
Leuke aanbiedingen en dus besteld, maar helaas een mail gekregen dat ik geld terug ga krijgen, omdat dingen die ik besteld en al betaald heb er toch niet zouden zijn... Jammer dat de webwinkel niet up to date is, want zo worden de kleertjes die ik wel krijg gemiddeld weer duurder door de bezorgkosten...
Ik heb toch ook maar besteld, kon het echt niet laten Ik heb voor zowel een jongetje als een meisje iets gekocht, één van de twee geef ik dan ooit wel weg als kraamcadeautje Kreeg gisteren een mailtje dat het verzonden is, dus hopelijk komt het vandaag binnen.
Okay, dat was het geld meer dan waard.. Ik ben verliefd! Na even googlen blijkt Caramell (waar al mijn kleertjes van zijn) ook echt een goed merk te zijn, met goede stoffen.. Helemaal blij! ♥
Ik heb twee jasjes voor mijn dochtertje besteld. Ze zijn erg leuk! Binnen twee dagen in huis! Heel tevreden dus.