Hallo meiden vanmorgen had ik echt verschrikkenlijke bukpijn. Zakte letterlijk als een garnaaltje inelkaar en moest gewoon gaan liggen. Dit trekte helemaal van mijn onderbuik naar mijn rug en het leken wel pers weeen zo heftig. Het was na 5 min over,.maar nu heb ik nog steeds krampen en een raar blaasonsteking achtig gevoel. Ik had ook toen ik die heftige buikpijn net of ik poest ''poepen'' Net als persdrang. Vind het erg vreemd,.en maak ik me eige zorgen?..............ja echt wel elke keer als ik naar de wc ga durf ik amper naar mij wc papiertje te kijken. Ohw help wat zou dit geweest kunnen zijn? Wie heeft of had dit ook gehad,.en hoe liep het af. ..........................Niet op mijn gemak.................................
ik heb wel eens flinke steken gehad.. wat echt van de baarmoeder af kwam.. maar zo erg alsje nu verteld.. neee dat niet.. bel anders even je vk of huisarts. als je echt bang bent voor een miskraam zou ik echt even bellen.. zeker als het zo'n pijn doet en je het idee hebt alsof je moet persen.. kan je niet geruststellen helaas.. maar miss je vk wel! succes!!en sterkte met je buikpijn.. hopelijk blijft het nu weg!
Oh dat is schrikken. Heb er geen ervaring mee zelf. Misschien heb je een tik van buikgriep? Of iets? Misschien zijn je darmen geïrriteerd? Kun je anders even een huisarts of vk bellen? Misschien kunnen die je vertellen hoe en wat. Sterkte
ik zou even de vk bellen , zei kan inwendig even kijkof je baarmoeder mond nog goed dicht zit........ bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gehad en helaas was het voor ons geen goed teken ! maar gelukkig is elke vrouwen lichaam anders
Ik zou effe bellen z,n buikpijn is niet goed. Misschien heb je wel een bbz ofzo(hoop ik niet voor je) sterkte. Beetje buikpijn hoort er wel bij in het begin maar meer ongipijn is het dan
Mijn vk zegt altijd gelijk bellen, dan gaan ze kijken of ze kan je vertellen wat er is gebeurd.. of wat ze denk wat is er gebeurd. Gewoon je vk bellen en vragen om hulp!
Had je daar ook bloed bij daarna? of pas dagen later!! Of kwam je er pas achter bij de echo? Heb pas over de weken echo. Mijn vk zegt altijd zolang je geen bloed verlies is er niks aan de hand. en denk ook dat ze dat nu weer zal zeggen!!
ik wil je best vertellen hoe het bij mijn is gegaan , maar onthou daar wel bij dat elke vrouwen lichaam anders is en het niet altijd wat zegt ! ik had er in het begin geen bloed bij , maar het was zo er dat ik in elkaar gekrompen op de bank lag... toen kreeg ik het een keer in de supermarkt en die avond verloor ik 2 drupjes bloed dag erna echo toen bleek het kindje niet goed gegroeit was en 2 dagen later ging het fout. maar hoe is je ontlasting ? want als deze een beetje hard is dan kan je daar ook flinke buikpijn van krijgen
Die is vrij normaal,...hoever was jij,. ik ben nu vandaag 5 weken zwanger,kan je dan al zo'n heftige pijn hebben? Het rommelt nu nog steeds in mijn buik met af en toe steekjes en krampjes,.maar daar moet ik maar niet te veel aan denken.
Wat geruststelling; ik weet van meerdere vrouwen die vroeg in de zwangerschap hele heftige krampen hebben gehad en waarbij alles helemaal goed was! Bel inderdaad even de vk, die kan inschatten of het goed is om een controle te doen of beter even afwachten.
7 weken en 2 dagen ( vuchtje was 6 weken en 2 dagen) maar ik had die krampen ook vanaf 5 weken ofzo ... bel gewoon de vk .... zei zou je gerust kunnen stellen of niet...... maar op zo,n forum krijg je alleen maar slechte en goede verhalen en daar kan je denk ik nu zelf weinig mee en maakt je alleen maar gek !
Het kunnen misschien je darmen wel zijn. Heb je last van verstopping of moeizame ontlasting? Ik had tijdens mij vorige zw-schap hier last van. Soms echt zo pijnlijk dat ik niet meer kon staan. Voor mij voelde het alsof het vanuit mn baarmoeder kwam maar het bleken dus mijn darmen.. Heb je inmiddels je VK of ha gebeld. Zou het wel even doen, al is het alleen al om jezelf even gerust te stellen... Succes!!
Yep,.maar wat ik al zij..Zolang er geen bloesverlies is,is er niks aan de hand. Dan maar wachten op een mooi kloppend hartje over 2 weken en een goeie echo,. en dat ons kleintje niet te klein is voor de aantal weken!! heb nu nog steeds last van mijn buik,.het voelt niet echt lekker,komt ook omdat ik niet op mijn gemak ben,.maar net nog wel ff flinke krampen gehad,en is nu constant een zeurende pijn.
als jij zegt dat je echt krom lag vd pijn neem ik aan dat ze wel even een echo maken??? ik zou toch bellen en zeggen dat je t niet vertrouwd....
Ze zij dat wat ze nu hoorde niks te maken had met symtomen van een miskraam ze zegt dat die eerder duiden op langhoudende pijn en steken. Ze dacht dat ik nu erge kramp had van mij darmen. Als ik dagen pijn blijft houden moet ik even bellen en gaan ze kijken of het op de juiste plek zit. Ik mag het nu van me afkloppen want gelukkig nu geen last meer. Tuurlijk heb ik nu zo af en toe krampjes enz..maar dat hoort wel bij de baarmoerder groeit en mij banden rekken mee. En is de 3e zwangerschap,meschien heb ik daardoor meer pijn. Maar zoals ik al zij,. die pijn van gisteren was echt heel heftig dus maar hopen dat alles oke is...