Hallo Dames, Dit is erg nieuw voor ons en we zitten nu in ronde 4, de vorige cyclussen waren erg onregelmatig, de laatste was 35 dagen. Ik heb in het weekend van 10-11 Augustus een eisprong gehad, althans, geen ovulatietest gedaan maar wel degelijk de klachten van een eisprong. Afgelopen zondag heb ik een beetje bruine afscheiding gehad, maandagochtend bloed (2 uurtjes zoiets) en dinsdagochtend een heel erg klein beetje bloedverlies. Dus geen menstruatie te noemen. Sinds gisteren heb in een trekkend gevoel in mijn onderbuik wat doorstraalt naar mijn onderrug. Aan de hand van mijn eisprong zou ik komende maandag mijn NOD hebben en mijn vraag is dan ook of ik na maandag pas kan testen of dat dat ook eerder kan? Ik ben bang dat als ik te vroeg ga testen het negatief is en dat willen we natuurlijk niet.
Je zou nu al kunnen testen hoor. Mijn eisprong was ook het weekend van de 10e ...en zie mijn handtekening! Ben benieuwd...
Ja dat zal ik dan zeker doen! Dan doen we morgenvroeg al testen, ik heb wel zo'n Kruidvat test gekocht, is die betrouwbaar voor mijn NOD? Ik ben erg bang voor een negatieve test pfff. Had nog een Action test liggen en heb die gisteren overdag gedaan, die was negatief, dus durf nu niet zo goed meer. Terwijl ik weet dat ochtendurine toch een stuk beter is en ik morgen weer 2 dagen verder ben.
ja snap je wel hoor, had ik vorige maand alle syptomen en 2 dagen na me NOD getest licht streepje maar werdt de volgende dag ongie???we zijn nu 8 maanden bezig en dit was de 2 de keer dat ik zowiezo een zwtest deed ik denk maar zo als je zwanger bent krijg je echt een 2de streep heb je die van 2 voor 5 euro van de kv? en de 1 test weer positief in de ochtend en de ander in de middag of avond. succes!
Ja ik heb inderdaad die 2 voor 5 euro gekocht, of althans heb mijn vriend opdracht gegeven die vandaag tijdens zijn werk te kopen haha, ik kan vandaag nergens naartoe. Dat is wel heel erg balen dat je een licht streepje ziet en dan ongi wordt! Dan is ook zwaar kl*te! Ja ik ben echt bang dat het negatief is terwijl ik nooit ergens bang voor ben en dit zou ik bijna niet durven doen haha.
ja dat was zeker zwaar KL*TE maar de HA zei als je echt een duidelijke streep had gehad dan zat het wel goed veel vrouwen testen te vroeg zei hij meeste positief en dat het goed gaat is 4 weken naar de eisprong weird he Ik hoop het voor je meid. hoelang zijn jullie al bezig?
Niemand wacht toch 2 weken na hun NOD haha, tuurlijk, hoe langer je wacht hoe positiever een test zal zijn met dat HCG maar niemand wacht zo lang denk ik. Ik ben 9 April gestopt met de pil en ben nog onregelmatig met mijn cyclussen, 37-32 en de laatste was 35. Mijn eisprong is (naar mijn gevoel) het weekend van de 10de, 11de dus dan maandag mijn NOD zijn, weer op dag 35. Ik dacht eventjes dat ik me vergist had omdat ik maandag, op dag 28 begon te bloeden, het vreemde is dat ik in 2 uur tijd gewoon een hele tampon verzadigd had (sorry voor het detail) en daarna stopte het! Dinsdagochtend nog een klein beetje bloed verloren en toen was het weer klaar. Ik heb normaal een behoorlijke menstruatie waarin ik toch 5 dagen flink bloed verlies, de eerste 2 dagen heb ik gemiddeld 8 tampons per dag nodig! Dus dat dit nu niet zo was heeft me aan het denken gezet, ik denk misschien, ondanks dat het toch wel veel bloed was, een innestelingsbloeding, maar ja zeker weet je het nooit. Dat afwachten vind ik echt zenuwslopend haha. Jullie zijn ook al eventjes bezig zonder succes zie ik?
Ja ik vond het ook al een raar verhaal van mijn huisarts. Ok hmmmm ik weet ook niet wat het was dan, ik had ook vorige maand 5 dagen na mijn eisprong rozebloed/slijm verloren maar dat was maar 1 keer. gebruikte toen geen ovutesten maar voel hem zelf ook altijd wilde deze maand een bevestiging en het klopte jipieee hahah. Ik denk misshien dat je dan toch een innestelingsbloeding hebt gehad? Spannend he. Hoe oud zijn jullie en ben je getrouwd? al lang samen? Ja 8 maanden van de pil waarvan 7 maanden echt bezig omdat je de eerste maand eigenlijk niet echt pil vrij bent? Ik denk maar zo als we 12 maanden bezig zijn is het pas lang want er staat echt een jaar tot 2 jaar voor de pil is echt lang aanwezig in je lichaam. We zijn er ook niet echt mee bezig bezig zeg maar nu niet meer dat was de eerste 3, 4 maanden wel
Sorry voor de late reactie ik ben zondag met spoed afgevoerd naar het ZH maar nu weer thuis gelukkig, ze hebben zondag ook direct getest of ik zwanger was en dat was helaas niet zo maar ongesteld ben ik ook nog niet! Heb erg veel lage rugpijn maar verder nergens last van. We zijn nu ruim 2 jaar samen (ik ben 31 jaar en mijn vriend 34 jaar), ik ben voor mijn huidige vriend 11 jaar samen geweest met iemand waarvan 6 jaar getrouwd, nu al weer bijna 3 jaar gescheiden van die persoon. Ontpillen heb ik alleen de eerste maand last van gehad en daarna gelukkig niet meer. Ik weet dat de pil zo'n 6 maanden in je lichaam kan zitten en dat voor een zwangerschap al snel 1 jaar geteld moet worden, na 12 maanden kan je eens naar je huisarts gaan en zover zijn we nog lang niet natuurlijk haha. De eerste maand ben ik ook vreselijk gefixeerd geweest, nu niet meer maar als er dan eens iets anders met mijn lichaam is zoals nu dat ik verleden week een halve dag bloed verloren heb en nog steeds niet ongesteld bent terwijl ik al op dag 36 zit dan begin ik toch wel ongeduldig te worden haha.
Dat vertel ik liever niet hier, heeft ook niks met eventuele zwangerschap of zo te maken. Ik ben in elk geval niet zwanger denk ik, de test was zondag negatief.
O joh meid alles goed nu, gaat het??? Schrik ervan, als je het kwijt wil mag je me altijd een pb sturen he. Hoop niks ernstigs? Digi knuf