Verloskundige gezocht in/om Noordwolde friesland

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aloha, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hoi allemaal,

    Ik woon sinds kort in noordwolde friesland en ben nu zwanger.
    Ik moet dus opzoek naar een verloskundige nu kan ik op internet maar 1 praktijk vinden in wolvega.. heeft iemand adresjes of ervaringen van hier in de omgeving voor mij?
     
  2. mama079

    mama079 Fanatiek lid

    30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik heb bij de vk in Wolvega gezeten en dat is wel een hele goede! Toen ik met 28 weken pijnlijke harde buiken kreeg, heeft hij me kort onderzocht en direct naar het zh doorverwezen, waar ik vijf dagen later bevallen ben. Ik hoor hier zo vaak over vk's die zwangeren in dit soort situaties niet serieus nemen. Ik begrijp dat het vervelend is een stukje te moeten rijden, maar het is echt een goede vk!
     
  3. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Volgens mij is de dichtsbijzijnde ook in Wolvega
     
  4. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik zit nu sinds kort ook bij VK wolvega, zijn echt superaardige mensen!!
    Toen ik een miskraam kreeg hebben ze echt heel veel interesse getoond en vroegen zelfs nog of ik het fijn vond als er even iemand langskwam om te praten...
    Ze kunnen over een paar weekjes ook zelf de echo's maken :)
     
  5. Friesland90

    Friesland90 Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo,
    Ik zit ook bij de verloskundige in wolvega. We zijn er 2 weken terug voor het eerst geweest, maar ze komen erg vriendelijk over.
    Noordwolde - Wolvega is best te doen. Wij gaan altijd naar de dierenarts in Noordwolde, denk dat het nog geen half uur is rijden.
    Ik zou het zeker overwegen..!!
     
  6. mama079

    mama079 Fanatiek lid

    30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik dacht zelfs dat je niet veel keuze hebt. Volgens mij moet je naar de vk die bij jouw regio hoort (tenzij er meerdere zijn die binnen die regio vallen)
     
  7. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    jeej ik dacht ik krijg vast geen reactie's hierop! en wat zie ik nu! zoveel berichtjes! dit doet me erg goed om deze ervaringen te horen, heb de pagina net nog eens bezocht en de gezichten die me vorige week zo angst aanjoegen en streng en nors overkwamen kijken me nu inneens heel vriendelijk aan haha

    ik krijg mijn 1e echo nog in apeldoorn omdat mijn huisarts hier nog zit en ik nog ingeschreven sta hier en nog niet wist waar ik heen moest in friesland. Ik neem wel vd week maar contact op met wolvega om vast kennis te maken en dan straks over te stappen naar hun toe..

    De meeste mensen bevallen neem ik aan in heerenveen als het een ziekenhuis bevalling word?
     
  8. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jep! ikke wel :)
    De VK uit wolvega begeleid je alleen tot het eind als je naar het ziekenhuis in Heerenveen gaat, anders krijg je op het allerlaatste moment een andere VK en dat zie ik niet zo zitten.
     
  9. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nee inderdaad dat las ik ook! heerenveen lijkt me dan handiger ja..
    ik neem maar eens contact met ze op van de week
    nu eerst vanavond al een echo in apeldoorn! ik ben namelijk giga dik al en belde om te vragen of dat normaal is.. als antwoord krijg ik dus een echo haha
     
  10. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha veel plezier!!
     
  11. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dankjewel!! vind het wel doodeng hoor! wat nou als ik 5 weken ben en er niets te zien is en ik nual zo dik!! en wat nou als ik verder ben of het er zelfs meer zijn! of wat nou als er iets niet goed is.. ! ben blij dat ik maar 1 middag in spanning hoef te zitten en niet nog 2 weken hoef te wachten op de eigenlijke afspraak.. vanavond om 20:10 gaat het gebeuren...
     
  12. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hoe was je echo?
     

Deel Deze Pagina