Hallo allemaal. Als het goed is ben ik vandaag 9 weken en 5 dagen zwanger. Van week (ongeveer) 7 tot 9 ben ik heel beroert geweest. Misselijk, pijn in borsten, verschrikkelijk moe, pijn in mijn rug, eigenlijk alles wel Maar nu sinds afgelopen vrijdag toen ik bijna 9 weken was, zijn mijn kwalen in rook opgegaan. Ineens nergens meer last van. Het maakt mij wel onzeker. Ik heb een echo gehad met 6w+5d en daar was een kloppend hartje te zien. Me ziek voelen was helemaal niet leuk natuurlijk, maar het gaf toch een bepaalde rust dat alles wel goed zou zitten. Maar nu voel ik me totaal niet zwanger meer. Wie heeft dat nog meer gehad zo vroeg in de zwangerschap ineens al klacht vrij? Vanaf de 10e week hoor je het wel vaker, maar ik ben nog niet zover. Waarschijnlijk maak ik me zorgen om niks, maar hoop dat er toch wat mensen zijn die het ook hebben gehad en me gerust kunnen stellen. Ik ben zo bang dat er uit de echo die ik over 2 weken heb (25 juni) komt dat het fout gegaan is...en er geen hartje meer te zien is.
Ik heb het bij deze zwangerschap ook gehad. Al mijn kwalen namen af rond 10 weken en vanwege een eerdere miskraam was ik heel erg onzeker en angstig. Ik heb toen een spoedecho gehad en mijn vruchtje bleek helemaal gezond en stuiterde nog eens flink op en neer om dat te bevestigen. (en is nu een mooi en gezond dochtertje geworden). Mijn gyn zei dat de symptomen sowieso al kunnen afnemen rond die termijn, maar dat het ook zo zou kunnen zijn dat je door de stress even niets meer voelt. En inderdaad, na de echo hing ik meteen weer boven de WC-pot. Ik hoop echt op het beste voor je. Als ik jou was, dan zou ik ook vragen om een spoedecho. 2 weken duren nog lang wanneer je je zorgen maakt. Veel succes! Marla
Ik ben in het begin van mn zwangerschap wel wat meer moe geweest dan normaal, maar ook niet extreem. En verder had ik helemaal geen klachten, niet misselijk, geen last van mn bekken. Soms een klein beetje bandenpijn maar ook niet heel erg veel. En alles is goed met mn kleine meisje!
mijn kwalen komen en gaan zo zijn ze paar dagen weg zo zijn ze er weer paar dagen en zo moet je elke dag ineens 3 dagen achter elkaar over geven en zo weer niet. dus het zegt helemaal niets sucses ik heb 20 juni me 4de echo (nekplooimeeting) en 27 juni weer echo bij de gyneacoloog die staat nu al 6 week gepland.
bij mij was demissleijkheid met 10 weken oppeens helemaal weg..en ik spuugde wel 8 keer per dag!..probeer je niet te druk te maken
Hi meid, Probeer een beetje te genieten, snap heel goed wat je bedoelt, maar het gaat helemaal goed komen