Pff zenuwen gieren nu al door mijn lijf.. Ongeveer een maand geleden had ik de TTT en toen ben ik vrijgesteld voor de bijzondere manoeuvres. Morgen moet ik afrijden maar ben zooooooooooo zenuwachtig.. Vandaag heb ik gereden en dat ging prima. Alleen geeft mijn instructeur aan dat ik echt consequent moet kijken!! Maar door de zenuwen voor morgen heb ik echt hoofdpijn Ben zoo blij als dit achter de rug is.. Duimen jullie voor me morgen? En iemand nog tips???
Een banaan eten (zeggen ze) Probeer een beetje te praten (als je dat lukt) zodat er niet een doodse stilte valt. Enne heel veel succes!
heel erg veel succes morgen! het gaat vast wel goed komen tips heb ik helaas niet, zelf ben ik 2 weken geleden gezakt. en nu mag ik 1 februari weer op. moet dan wel helaas de bijzondere verrichtingen weer doen.
heel veel succes!!! Gewoon doen alsof je met je instructeur aan het rijden bent. Probeer je rustig te houden en te doen wat je geleerd hebt. Inderdaad consequent kijken, maar niet teveel! Het ligt er een beetje aan wat voor examinator je hebt, ik had 2x een zak hooi (zei zelfs mijn instructeur!), en de 3e keer een super toffe examinator! Je kan het!!!
Heel veel succes morgen. Tips heb ik niet, maar maak (als het lukt) niet te zenuwachtige indruk. Maar het ligt er inderdaad aan welke examinator je hebt.
heel veel succes! Ik heb gewoon de examinator verteld dat ik stijf stond van de stress.. die kon daar wel om lachen en toen was het ijs gebroken.. Mocht je nou een foutje maken vertel dan zelf gelijk wat je verkeerd hebt gedaan en waarom! dan laat je in ieder geval zien dat je inzicht hebt..
Hey , succes!!! Hoe laat moet je? Ik ben gister geslaagd..dag ervoor heel nerveus maar onder het examen zelf niet..Ging heel relaxed..lekker kleppen en gewoon doen wat er gevraagd wordt..En dan kan je!! Mn moter was zelfs een keer afgeslagen en ik reed steeds een beetje te hard. ondanks dat wel gehaald.
Succes! Of zit je al in de auto? Ik duim ook voor je hoor!! Goed kijken, élke bocht binnen, buiten, naast... (de eerste keer zakte ik daarop). En dan ga je'm hupsakee in 1 keer halen!
Helaas niet geslaagd!! Ik moest op de snelweg (met een lange invoegstrook) invoegen en ik reed niet te hard. BAAL BAAL BAAL!!!! Verder ging alles prima!! Mijn instructeur gaat kijken of ik het volgende examen binnen nu en 2 weken kan doen. Hopelijk is er plek dan!! Want ik wil mijn rijbewijs voor mijn bevalling halen..
Je reedt niet TE hard??? Dat is toch juist goed... Te hard rijden krijg je meestal een bekeuring voor. Wat kut dat je bent gezak meid.
Ja idd ik ging met 75 invoegen terwijl ik volgens hem met 90 kon invoegen. Waar de matrixborden 90 aangaven.. Hopelijk volgende keer beter.