Nog even een update; gisterenmiddag gebeld. Bloed zag er in principe goed uit, maar ze waren vergeten te prikken op SFH (vervroegd in de overgang), zucht, dus ik mag volgende week weer..... We houden het nog ff lekker spannend :-D (inmiddels op dag 139)
Pff, wat duurt dat allemaal lang. Hopelijk komt er allemaal niets uit die bloedonderzoeken en is het gewoon ontpillen. En pakt je lijf het daarna weer goed op.
Vervelend allemaal Na het stoppen met de pil werd ik na 36 dagen ongesteld, toen 31, toen 42 en toen niks meer.. Ik zat ongeveer op cd88 toen ik naar de huisarts ben gegaan. Ik heb toen 2 pillen gekregen die ik 2 maanden achter elkaar moest slikken (extra progesteron en oestrogeen) en nu weer netjes ongesteld. Niet regelmatig, maar wel met een mooie eisprong Succes!
Ik zou alvast zeggen succes morgen. Je nergens druk om maken, je hoort het daar vanzelf. Gewoon op je af laten komen. Je lichaam heeft natuurlijk nog even nodig voor dat hij alles op de rit heeft nadat je gestopt bent met de pil. Ik had precies hetzelfde. Bij de een duurt het langer dan de andere. Ik had uiteindelijk Pcos en geen eisprong van me zelf. Maar dit hoeft bij jou tuurlijk niet het geval te zijn.
Zie net dat ik niet goed opgelet heb. Je bent allang geweest. Fijn dat alles er goed uitzag. Alleen balen dat je nog eens terug moet omdat ze wat vergeten zijn. Hopen dat het dat niet is.