Afgelopen weekend heb ik vooral de ochtenden last gehad van misselijkheid. Verder heb ik een paar dagen achtereen een vreemd gevoel gehad in mijn buik. Geen ongigevoel. Wel had ook obstipatie. Maar maandag j.l. merkte ik ook bruin verlies....erg weinig. Ik zou niet weten wat er aan de hand was. Mijn laatste ongi is al paar maanden geleden. Laatste keer was ook lichtbruin..weinig. Wat kan dit betekenen? Ik vond de combinatie misselijkheid en dag later lichtbruin verlies was verdacht..wat vinden jullie?
Heb helemaal geen gevoel van ongi. Wel lichtelijk bruinverlies. Snap er niets van. Heb al zitten googlen..maar daar word ik ook niet wijzer van. Ook met name omdat ik het weekend misselijk was.
Heb je dat vaker? Hoe is je cyclus normaal? En zoals hiervoor ook al is gezegd, ik zou een test doen. Als de misselijkheid veroorzaakt wordt door een zwangerschap zit er voldoende hCG in je urine voor een positieve test. Bruinverlies kan ook bv. komen door een contactbloeding ivm gemeenschap. Of gewoon je lichaam dat aan het opruimen is, zeker niet gek als je al een paar maanden niet ongesteld bent.
Even testen, dan weet je het zeker. Mocht je zwanger zijn en daardoor last van misselijkheid hebben, moet dat duidelijk te zien zijn.
Ik zou voor de zekerheid gewoon even een testje wagen, dan weet je het zeker. Vooral omdat je al een tijd niet ongesteld bent geweest kan het zijn dat je lichaam op aan het ruimen is.
Die misselijkheid heb ik alleen in het weekend gehad. Ik zal van de week even een test halen... Ben er niet echt mee bezig...maar omdat ik maandag ineens licht bruin verlies had..dacht ik...he..ik was het weekend misselijk....zou het?? Maar dat bruinverlies is echt heel weinig. Vanmorgen nog wat...maar verder niets meer..afgelopen dagen ook zomaar 1 a 2 keer met afvegen...oeps sorry... Het is denk ik wel al 3 maanden geleden dat ik ongi geweest ben..vorige maand ook 1 a 2 dagen bruinverlies gehad.. Snap het echt niet...maar goed...nu snel een testje...ik laat het wel weten...