Vraagje: wordt je bloed ook onderzocht op stollingsafwijkingen? Zo niet, zou ik er toch nog even om vragen. Ik heb nl. ook 2 miskramen gehad en bij mij is er, na een uitgebreid bloedonderzoek, uitgekomen dat ik Factor V Leiden heb. Dit is een stollingsafwijking met verhoogde kans op trombose en als je dan net weet dat je zwanger bent, moet je bloedverdunners gaan slikken c.q. spuiten. Dit heeft bij mij geresulteerd in 3 gezonde kinderen. Veel sterkte en succes!! Sandy
Nee dat zit er volgens mij niet bij. Dan mag je toch drie maanden niet zwanger zijn geweest? Ik mag gewoon doorgaan met zwanger worden. Wat fijn dat ze bij jou een oorzaak hebben gevonden en dat je drie gezonde kinderen hebt gekregen. Maar 11 maart zal ik er zeker naar vragen.
Nee hoor je mag alles vragen hoor. Ik ben altijd blij als mensen er gewoon naar vragen. Hij woont gewoon thuis. Hij logeert 1 keer per maand in een instelling en door de weeks ook 1 nachtje. Verder gaat hij van ma tot en met vrij naar een dagopvang voor kinderen met een verstandelijke beperking. Hij heeft het bij beide instellingen erg naar zijn zin. Hij vindt het heerlijk om te wandelen (meestal in de buggy) of fietsen (speciale fiets). Ook is hij gek op muziek luisteren en zelf liedjes neuriën. Drie keer per week mag hij naar het zwembad wat hij heerlijk vindt. Dus ja het is een blij en tevreden kind. Maar het is ook wel minder goed gegaan met hem. Hij heeft dan ook medicijnen die de onrust in zijn hoofd verminderen. Hij is erg prikkelgevoelig ook. Maar momenteel is het stabiel en gaat het goed met hem. Dank je dat je er naar vraagt. Oh en als hij thuis is dan zorg ik helemaal voor hem, ik heb mijn baan er ook voor opgezegd om er volledig voor hem te kunnen zijn.
Wauw!!!! Echt je krijgt van mij applaus!!! Vind dit echt heel knap!! En dan ondanks de de mk en toch minder gezonde zoon, nog voor een kleine vind ik heel moedig! Ik hoop daarom ook oprecht dat je ook nog een heerlijk gezond kindje mag krijgen, kinderen zijn zoiezo heerlijk, want het is een deel van jezelf maar om ook echt mama te horen en dan z'n kleintje die in je armen rent is heerlijk!! Hoop dat er niks uit je onderzoeken gaat komen en dat het gewoon "pech" is geweest! Want nog meer pech verdien je niet!!!