Inmiddels eisprong gehad na miskraam en nu zeurderige kramp?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vraag dit even hier of iemand het herkent.
    Mijn eisprong is in inmiddels al een week geleden dus nu zou de innetseling kunnen zijn ( weet dat het ook niet zo hoeft te zijn hè) en ik heb best wel last van een zeurderig gevoel wat een beetje lijkt op een wee? Jeetje de vorige keren niet zo erg gehad.....zou het door de mk komen dat het nu pijnlijker aanvoelt? Het is niet enorm pijnlijk maar wel vervelend en pas sinds vandaag. Straalt ook een beetje door naar mijn benen.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had 5dg na positieve ovulatietest een zeurderig gevoel in mijn rechter eierstok.
    Heb toen net geen paracetamol genomen omdat ik er toen heilig van overtuigd was dat dit ons beebje was wat zich innestelde.
    En ik had gelijk..was toen zwanger.

Succes!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je.....ja het is soms echt pijnlijk! Beetje alsof je een wee hebt.....het bereikt een hoogtepunt em gaat weer weg. Het is niet superpijnlijk dat ik het niet meer hou...maar erg vervelend...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het was trouwens even weg en onder het kijken van de film had ik het weer....
    En nu is het weer weg.......? Dacht net even ongi te worden....dacht wie hou je voor de gek hahaha..

Heb ook gloeiende wangen .... Oh ik hoop het zo!:D

5. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Oh lov ik hoop het ook voor je!! Maar ik heb het ook gehad na m'n 2de miskraam dacht dat ik kapot ging!! Naar het zh geweest omdat ik het raarste in m'n hoofd haalde:) bleek ik een dubbele eisprong te hebben gehad:p en had gewoon gevoeligere eierstokken, dat voelde ik... Was overigens geen werk na m'n miskraam maar een dag of 4...

Ik duim met je mee!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee zo erg is de pijn niet.....maar wat erg joh!
    Ik heb mijn eisprong al gevonden aan de hand van ovulatietesten en die is een week terug geweest. Dus qua termijn zou het kunnen een innesteling.
    Maar ik twijfel soms of ik niet gewoon ongesteld wordt....

7. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ik hoop het voor je meid laat het ons weten! :)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zeker :D dan schreeuw ik het van elk dak dat ik kan vinden :D

9. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort