Morgen al Echo!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wilma, May 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Vrijdag kwam ik er achter dat ik zwanger was.
    Dus s'maandags meteen naar de verloskundige gebeld. Maar weet niet zeker hoever ik nu ben, dus moest ik eerst maar een echo laten maken vond de verloskundige.
    Dus weer naar het ziekenhuis gebeld en ik kon meteen morgen vroeg om 9 uur al terecht :)
    Spannend :D
    Ben zo benieuwt hoe ver ik ben en dus wanneer mn uitgerekende datum is. Rond die tijd zit mijn jongste (naja NOG jongste!) zn verjaardag, kerst, nieuwjaar, mn vriend zn verjaardag, mn moeder zn verjaardag. Heb ik weer :p

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    spannend nou ik ben benieuwd. En het is wel erg lekker dat je een dag later al terecht kan hoef je niet noge eens weken te wachten.

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja inderdaad. Met mn eerste moest ik 3 lange weken wachten :(
    Heb zon boek waarin ik precies kan zien hoever een kindje is gegroeit per zoveel weken. Maar dat is toch echt VEEL en VEEL interesanter als je weet hoever je bent ;)
    Sinds welke week kan je zien of t n jongetje of n meisje is eigenlijk? Kan het niet vinden in dat boek..

4. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Vanaf 16 weken kun je het normaal al zien. Bij mij hebben ze het met de echo van 18 weken kunnen zien.

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou dat was n teleurstelling :(
    De gyn vond t veelste vroeg. Hij heeft eerst met dat normale ding gekeken en zag alleen n zakje. Dus met inwendige gekeken (wat n rotding) en zag nog steeds alleen n zakje :(
    Dus ongeveer 6 weken...t kon nog mis gaan hoor, zei hij (nee dat is wat ik wilde horen van een gyneacoloog :( )
    "maar je bent iig wel zwanger hoor!" Jah...dat zei de tester ook al :p
    Maar ik moet over 2 weken (8 juni) terug komen. En hij ging mopperen op diegene die de afspraak voor vandaag gemaakt had want dat had niet zo vroeg gemogen.

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Nou zeg ... wat kunnen die dokters toch gevoelloos en lomp zijn !

Bah !

Groetjes,
    Nikki F

Share This Page