Morgen allereerste echo! spannend!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yvon365, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Morgenochtend krijgen wij de allereerste echo en ik vindt het zo spannend, maar daar tegen over nog zo onwerkelijk.
    Na 11 jaar pil gebruik ben ik gestopt met de pil in de hoop om zwanger te worden (en uiteraard zo snel mogelijk, we zijn per slot van rekening allemaal even ongeduldig :))maar om toch realistisch proberen te blijven hadden we afgesproken er vanuit te gaan dat het weleens een jaartej kon gaan duren, ik bedoel je moet ontpillen en je cyclus moet op gang komen, en we klussen vast ook niet meteen op het juiste moment ;).
    Nu vorige week maandag op advies van een aantal dames hier toch maar een testje gedaan, de eerste dus.....(en eigenlijk durfde ik niet eens) maar wat bleek ik ben al zwanger, en hoe. blijkbaar was het dus in de 2e (stop) maand al raak! en dat betekent dat ik vandaag 9 weken + 1 dag zwanger ben. vorige week uiteraard dinsdag ochtend meteen de vk gebeld en we hebben dus voor morgen afspraak staan, we krijgen meteen een echo en een intake gesprek. ik stuiter nu al bijna door het huis en ben dus bang dat er vanacht weinig zal worden geslapen door mij ;). Vooral ook omdat we het de familie pas bij 12 weken willen vertelllen.

Ik besef me ten zeerste dat dit verhaal wellicht voor een aantal dames pijnlijk kan zijn, want dat dit op zo'n korte termijn al "gegund" is is uitzonderlijk. Maar ik gun het iedereen, en wil dus echt niet iemand kwetsen met dit verhaal, maar ik wilde het toch graag even delen.

Groetjes Yvon

2. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meis, geniet ervan

3. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Gefeliciteerd!! hartstikke leuk!

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd meid en alvast heel veel plezier morgen bij je echo!! Is zo bijzonder die 1e echo.

5. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Dank julie wel voor de reactie's! :)

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    gefeliciteerd!!! Haha, jij weet het nu pas echt zeker, en je wilt het vertellen bij 12 weken? Dan hoef je maar 3 weken te wachten! Ik wist het met 4 weken al, en we wouden ook wachten met vertellen tot 12 weken, dat lukte na het zien van de eerste echo dus niet meer, zo'n mooi en sterk hartje!! Heb met 8 weken de hele familie al verteld, haha!! Dus je doet het nu al netter als mij :D;)

Wat leuk zeg, en je hoeft je niet te schamen voor een goed nieuws bericht hoor!! Die zijn ook leuk om gewoon eens lekker te delen met meiden die je niet kent!!

7. piepoe

piepoe Actief lid

16 dec 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw, gefeliciteerd zeg! Ik ben even ver als jou en heb morgen mijn eerste echo! Ben o zo benieuwd. Ontzettend zin in en hoop dat alles goed is.
    Hoe is je echo gegaan?

xxx

8. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! ben ook benieuwd hoe het gegaan is!!:D:D:d

9. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    alles is goed gegaan behalve de indicator van clear blue , Die blijkt dus niet betrouwbaar. we zijn zeker zwanger alleen i.p.v. 9 weken en 2 dagen, bleek dat "maar" 5 weken en 2 dagen te zijn. de enige maar is voor mij omdat ik dan nog langer zijn mond moet houden :) volgende week donderdag krijgen we weer een echo en dan zouden we een hartje moeten horen. dus het is nog even spannend. maar vooralsnog ziet alles er goed uit volgens de vk! dus wij zijn nog steeds blij :)

10. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    moet mijn bannen nog even aanpassen zie ik, alleen dat gaat niet vanaf mijn tel. vanavond misschien nog even achter de pc kruipen.

11. tammy1988

tammy1988 Lid

18 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is jammer van de clear blue, welke had je dan? die 3+ aan geeft of die andere?
    volgende echo beter, heb donderdag mijn 1e echo en zit dan op 8 weken en 4 a 5 dagen.
    maar daar zullen we snel achter komen,
    ga maar gewoon lekker genieten hoor

12. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    clear blue gaf idd +3 aan en ook al heel snel dus gezien mijn cyclus kon dat niet de laatste inflatie zijn. maar de vk zei ook dat de test dat weergeeft aan de hoogte van de hgc. maar zij zei ook dat dat per persoon verschilt hoe snel dat stijgt en daarom kan zo'n test nooit betrouwbaar zijn. wel blijft zwanger/niet zwanger betrouwbaar. voor degene die de echo nog krijgen wens ik jullie heel veel plezier!

13. tammy1988

tammy1988 Lid

18 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    eigenlijk zijn die reclame teksten van clear blue dus misleidend qua 3+, staat zo duidelijk op dat het 99% betrouwbaar is.
    mijn laatste ongi was op 29 april, telefonisch ook door gegeven aan de verloskundige en die kwam ook op 3 februari 2013 uit.
    maar de echo zal het wel aan geven, hoop niet dat we terug hoeven qua weken, allang blij dat we nu op 8 weken zitten

14. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    ik heb op 20,21 mei nog een twijfelachtige ong gehad en die werd dus eerst aan gezien voor innestelingsbloeding. maar idd bij de echo kunnen ze je het precies vertellen en idd weer een reclame die misleidend is. heel vervelend. maar we zijn zo blij met de zwangerschap dat het dan eigenlijk niet zo erg is dat het korter is dan wat we dachten, zeker omdat tot nu toe alles er goed uitziet.

15. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    3+ betekend toch niet gelijk 9 weken???

20 mei eerste dag van je laatste ongi, nu 5+2 weken zwanger, volgens mij klopt dat precies?

16. tammy1988

tammy1988 Lid

18 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste ongi was 29 april,en ergens
    Begin juni pas een test gedaan omdat mijn
    Cyclussen wel vaker uit liepen.
    Qua blijheid maakt het er ook niet minder op natuurlijk
    Jullie weten tenminste dat het goed zit van binnen.
    Verwacht hier eigenlijk ook geen problemen,maar daar komen we
    Over goed 1,5 dag achter. Spannend
    Succes verder met je zwangerschap

17. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    @mama larissa nee we dachten dus 22 april laatste ong omdat 20 mei aangezien werd voor innestelingsbloeding. maar dat bleek dus toch een gewone ong te zijn en dan klopt het idd. maar de 3+ slaat op je laatste ovulatie en dat was nog maar 2 weken geleden. maar dat heb ik eerder in dit topic al vertelt.

18. piepoe

piepoe Actief lid

16 dec 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed leek op de echo! Wel jammer dat je minder ver bent dan gedacht. Maar goed, je moet maar zo denken, heb je wel mooi een extra echo gehad!

xxx

19. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    @piepoe precies! en volgende week donderdag weer 1. en dan krijgen we als het goed is een hartje te horen :) dus daar kijken we weer naar uit. en we zijn er inderdaad niet minder gelukkig om.

20. tammy1988

tammy1988 Lid

18 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik morgen eind middag voor de 1e echo.. spannend

Deel Deze Pagina