Dames, Als mijn volgende eisprong zich aandient, is mijn vriend een paar dagen in het buitenland voor zijn werk. Balen dus. Zijn er dames die zwanger zijn geworden van het "klussen" voordat de eisprong plaatsvond? Ik heb wel eens gehoord als je het in de week voor de eisprong regelmatig doet, het dan ook nog mogelijk is? Bedankt voor jullie reacties alvast! Kari
Klopt Kari, als je mannetje goede levendige zaadcellen heeft dan kan het heel goed zijn ,dat als je voor je ei klust, ze het goed kunnen overleven tot de eisprong. Volgens mij wel zo'n 72 uur!
er zijn zelfs mannen bij wie na 10 dgn nog levende zaadcellen zijn gevonden dus tja hoop is natuurlijk nooit weggelegd, en wat men ook onderzocht heeft is dat als je weet dat er een paar dagen tussen de laatste keer vrijen heeft tussen gezeten, en de dag dat je zwanger bent geworden dat het vaak dan een meisje wordt.... er is onderzoek gedaan waaruit blijkt dat de vrouwelijke zaadcellen (x chromosoon) langer over leven dan de "snelle" mannelijke zaadcellen(met y chromosoon)... dusse klus je ervoor en blijkt dat je zwanger bent geworden grote kans dat het een meisje wordt.....
Ok, bedankt voor jullie reacties! Op cyclusdag 13 gaat hij naar het buitenland, dus kunnen we het op dag 12 het voor het laatst doen. Normaal heb ik mijn eisprong tussen dag 12 en 16, alleen heb ik nu net een klein miskraampje gehad, dus kan het dit keer ook wel eens anders zijn... Maar, het stelt me dan toch enigszins weer gerust! Thanks! En jullie ook succes he ! Kari
Mijn vriend is er ook niet aankomende vruchtbare periode, dus dat wordt dus heeeeeeeeel hard klussen net voor hij weg gaat! Misschien zit er net een goede zwemmer bij! Heel veel succes in ieder geval!
Het is juist het beste om te klussen voordat je je eisprong heb. Zijn visjes zijn een paar dagen in je lichaam nog aan het zwemmen, na het klussen.