Hey nicole, wij zitten eigenlijk allemaal op het onderdeel vruchtbaarheids behandelingen. (ben zelf ook op dit moment niet actief in de MMM) maar voel me er wel erg thuis! liefs Natas
Ha Nicole, jee wat super k****.....ik leef met je mee! Wij zitten nu in de 4e ronde sinds onze miskraam en ik word er nu al soms verdrietig en wanhopig van....probeer me daarom jou voor te stellen.....goed dat je het ieg laat uitzoeken, houd je maar vast aan dat er tegenwoordig zooooveel gedaan kan worden om zwanger worden toch uiteindelijk te laten lukken. Heel veel succes, ik hoop echt dat het snel lukt! Groet, Koosje
Shit zeg...wordt echt nog super druk daar.... Balen. Hoop dat het voor jullie niet nodig zal zijn! Elmo'tje
Hier nog eentje... We zijn nu precies een jaar bezig voor een tweede kindje. We hebben al een dochter van 2,5 waarvan ik binnen 2 mnd zwanger was. We dachten dat het nu ook wel weer snel zou gaan. Domme gedachte! Niet dus, we zijn nu een jaar en 2 mk's verder... We proberen nog een half jaartje of het lukt en dan stappen we ook maar eens naar de huisarts. De gyn. zei dat we gewoon door moesten gaan omdat we 'toch wel wisten dat het kon, je hebt toch al een kind.." Iedereen veel succes!
hallo alle niet zwanger kunnen worden vrouwen.. wij zijn ook al 1 jaar en een maand bezig en het is zo erg dat ik chagerijnig word tegen mijn man. we gaan volgende week naar de dokter. hopen dat het iets is waar we wat aan kunnen doen. soms dacht ik dat ik de enige was. maar gelukkig kunnen we hier met z'n allen onze nare ervaringen delen.