ik vroeg me af of er meer mensen zijn die lekker met zijn 2tjes of met kinderen rhuis blijven? wat eten jullie dan savonds? doen jullie iets apparts? en wat doe je om je avond tot 12.00 uur vol te krijgen ik weet niet wat er op tv komt maar al die concerten hou ik nooit zoveel van en dan word het de tijd uitzitten en dat is ook zoiets dus een beetje eet en avond suggesties kunnen geen kwaad haha!
Hahaha ook hier gezellig met zn 2tjes en onze 4 viervoeters. (stief)dochterlief had ons al uitgenodigd om bij haar en haar vriend langs te komen in Zutphen. Maar ja.... we zitten toch met onze vier honden en aangezien zij midden in de stad wonen.... moeten we toch helaas verstek laten gaan. Ach, wat hapjes en wat lekkers om te drinken dan komen we toch een heel eind. En dan om 12 uur heerlijk buiten kijken. We wonen "buiten" en kunnen heerlijk om ons heen kijken naar al het "moois". hoop alleen dat het niet zo mistig is als vorig jaar... toen konden we net het dorp zien (500 m)
Wij blijven dit jaar ook voor het eerst thuis met het gezin. Nog geen flauw idee wat we gaan doen eigenlijk. Wel 'iets lekkers' eten en wat lekkere dingetjes op tafel.... Waarschijnlijk gaan wij lekker bankhangen en de rest van het seizoen 'Ghost Whisperer' kijken (zoooo'n verslavende serie) Voor de rest eigenlijk nog helemaal geen idee...
Ik zit ook hevig na te denken over wat we morgen kunnen doen (lekker op tijd maar ja )... We gaan rond 23.00 nog even naar familie, maar tot die tijd zijn we thuis, omdat ik helemaal geen zin meer heb om op visite te gaan met mijn dikke lijf. We zouden uit eten kunnen gaan, maar is dat leuk op oudjaarsavond...? In 15 jaar relatie zijn we nog nooit op oudjaarsavond met z'n tweeën geweest, dus dit is echt uniek voor ons
Ik werk tot 22uur , ben dan om 22:05 thuis, dan wat lekkere dingen eten filmpje kijken en verder niks bijzonders.
morgen gaan we ook niets doen, eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje saai. om weg te gaan lijkt me niets want 1 januari is sascha jarig. en we hebben ook niemand uitgenodigd. ik denk dat we lekker wat drinken en eten en er zal vast wel zo'n caberatier op tv komen die de avond vol lult. en we moeten natuurlijk het huis versieren en emo worden dat mijn babietje alweer 1 is
Voorgaande jaren gingen wij altijd op stap. Ik ben namelijk op nieuwjaarsdag jarig en vond het altijd erg gezellig om het nieuwejaar en mijn verjaardag feestelijk in te luiden. Maar nu we een kleine meid hebben blijven we lekker thuis. Mijn man gaat morgen oliebollen bakken, en wat we verder gaan eten...heb geen idee, heb wel genoeg in huis. We gaan gewoon een beetje tv kijken en misschien met de wii spelen. En nieuwjaarsdag komt er visite voor me verjaardag.
troost je ..... wij zijn ook alleen morgenavond. niet dat we het erg vinden, hebben ervoor gekozen. m.a.w. wij hebben 2 kinderen in de vorm van honden en die kunnen nou eenmaal niet alleen zijn met dat geknal! normaal gesproken altijd wel visite maar dit jaar ff niet door omstandigheden mazzel dat we van oudejaarsconferences houden, dus zit wel goed dit jaar (youp van 't hek en guido weijers) borreltje, toossie erbij en wat te knabbelen en om 12 uur zijn er wel wat buurtjes die aan komen waaien (hebben ze beloofd )
pfffff, terwijl ik als eerste op je bericht zat te typen dacht ik dat we de enigste waren.............. dus niet
Wij willen eigenlijk altijd lekker samen thuis blijven! Lekker relaxed, heerlijk! Ik word mega depri van 1 januari, en ik heb ook nog steeds moeite met afscheid nemen van "mijn" 2008... Maar wij krijgen dus wel bezoek. Gelukkig pas om 23:00, hoop dat ik mezelf een beetje bij elkaar kan rapen
Ook wij blijven lekker thuis met ons gezin. Tot 24.00 uur houden we het wel uit met de tv of dvd. We eten s'avond een klein buffet, vinden de meiden zo lekker. Om 23.50 uur halen we de meiden uit bed en gaan we vuurwerk kijken en hopen we dat Marijn lekker blijft slapen. De hond slaapt dan voor een keer bij ons op de kamer omdat hij het toch wel wat eng vind zo alleen beneden.
Wij zijn morgenavond ook thuis, MissyZuilen komt met kind en vriendlief lekker naar ons toe. eerst gourmetten, daarna borrelen met een spelletje. om 12 uur trekken we de champagne open en dan zien we wel. Zal wel emotioneel worden; het jaar waarin ik nog een paar weken zwanger mocht zijn en beviel word afgesloten, het jaar waarin mijn kindje 1 word begint. *SLIK*
Ja hier ook heerlijk met het gezinnetje alleen. Ik moet gewoon tot 18.00 werken dus eten gewoon lekker simpel spagetti. Levi op tijd naar bed. Kaarsjes aan, lekkere toastjes, dvd-tje aan en dan om 00.00 de buurtjes gelukkig nieuwjaar wensen en op tijd naar bed.
Wij zijn dit jaar voor het eerst gezellig thuis. Normaal vierden wij oud & nieuw gezellig met vrienden in de kroeg, maar dit jaar is toch wel een beetje bijzonder, omdat Milan er voor het eerst bij is. En om dan naar de kroeg te gaan zie ik niet zo zitten. Wij hebben iig heel veel lekkere dingen in huis gehaald, en we gaan de Guido Weijers kijken. Verder weten we het nog niet echt, denk dat we er een romantisch avondje van maken . Milan ligt waarschijnlijk vanaf een uurtje of 9 te slapen. En na 00:00u. even een rondje lopen langs de buren enzo, om gelukkig nieuwjaar te wensen.
Wij zijn morgenavond ook thuis met ons zoontje.... of het moet zijn dat onze plannen doorgaan... ons planning "bevallen"... zie uitgerekende datum.... en het rommelt van alle kanten het zal me maar gebeuren