Wij zijn ook voor de eerste keer in ons leven samen (met zijn drietjes) thuis met oud & nieuw. Lekker hoor, die tijd tot 12 uur komen we eigenlijk elke dag wel door dus morgen ook. Maar dan met een lekkere bubbel-wijn en ff naar buiten om naar het vuurwerk (bij ons: de vuurpijl ) te kijken en de buren een handje te geven. Maf dat een jaar zo snel gaat :-s
gaan naar mijn ouders. daar komen mijn oom en tante ook met mijn nichtje en neefje ( 12 en 9) na twaalven zal er vast nog wel een of andere binnenvallen denk ik zo. wil toch om een uur of twee wel in mijn bedje liggen. we zien het wel!
Wij zijn ook gewoon thuis. We hebben een hond van 9 maanden dus die heeft dat vuurwerk allemaal nog niet meegemaakt en ik weet niet hoe hij zal reargeren. Vriendin van ons komt vanavond en mischien dat we na 12uur ff de buurt ingaan of naar broer/(schoon)ouders. Ligt eraan hoe de hond is.
Ik sta er van te kijken dat er zoveel mensen zijn die ''alleen'' thuis zijn. En dat bedoel ik niet verkeerd hoor, alleen maar leuk. Wij hebben 2 keer echt samen oud & nieuw gevierd; 1 keer in New York en een keer in Berlijn. Mensen vonden t saai dat we samen gingen...Nou wij hebben t prima naar ons zin samen Vanavond krijgen we visite.
Kaasfondue en een ouderwets bordspel (Trivial Pursuit, Onderuit, etc.) - op de achtergrond de tv of een cd'tje en lekker de kachel aan. Zo deden wij het vorig jaar. Veel plezier!
Wij vieren vanavond zoals het onze traditie betaamd: met onze heerlijke vriendenclub en maken er een knallende avond van vol lol, mooie muziek, warmte en vrolijkheid. Onze huiskamer is inmiddels verbouwd tot "restaurant" met 1 grote lange tafel in het midden. Daarop komen 3 gourmetstellen te staan. "Tante Sanne" zal zo arriveren en dan zullen wij voor 12 mensen eten voor gaan bereiden.