De titel zegt het al: morgen begin ik terug... met werken. Langs de ene kant kijk ik er naar uit (contact met collega's, eens met iets anders bezig zijn dan pampers) maar langs de andere kant ben ik zo bang. Gaan de meisjes graag naar de opvang blijven gaan (wendagen gingen redelijk)? Ga ik het gecombineerd kunnen krijgen? Hoe moet ik het 's morgens allemaal klaarspelen? Kortom de normale zorgen en vragen denk ik. Maar oh wat vind ik het spannend. Net of het is mijn eerste dag op een nieuwe job . Nog iemand die bijna terug start? Iemand nog goede tips ?
Dat is voor mij alweer 2 maandjes geleden maar voor mij was het verstand op 0 en gaan... De eerste weken vond ik het vreselijk! Maar nu heb ik weer zin om naar mn werk te gaan!!!!! Soms is het alleen om eventjes bij te tanken want 2 kindjes vreet toch energie hahaha
Ja ik weet nog dat ik jou toen moed heb ingesproken . Ik kijk ook erg tegen de ochtendrush op. Vroeg op en haasten haasten haasten. En 's avonds weer hetzelfde. Ach ja, het zal wel wennen. Net zoals het bij jou ook gelukt is. Maar toch, even een spannend moment. Word tanden bijten denk ik.