Hoi dames, Hoe gaan jullie om met de risico's die erbij komen kijken? Zoals bij ICSI? Ik las net op een site allerlei soorten risico's waar ik best van schrok..
Staat op de volgende website: http://www.stilverlangen.com/behandelingen/icsi.php Onderaan staan ze..
Jaa niet specifiek iets, maar alles zo'n beetje. Ik bedoel, er komen heel veel dingen bijkijken bij zo'n behandeling. Het is niet zo dat alles 100% gelijk goed zal gaan. Maar dat heb je ook bij een natuurlijke zwangerschap..
Tjah, tis geen kies laten trekken nee :-D Mij is verteld dat overstimulatie eigenlijk de grootste risicofactor is. Het zh heeft mij (en alle anderen natuurlijk) daarom heel goed in de gaten gehouden. Na elke echo bloedprikken en daar de eenheden om te spuiten op aanpassen. De laatste keer zat er ik behoorlijk tegenaan, net in, maar door het proffesionele handelen van het zh is het allemaal heel goed gegaan. Als je ergens ontzettend van schrikt of ergens heel bang van wordt zou ik dat zeker bespreken! Je moet ALLE vertrouwen hebben voor je gaat beginnen, vind ik. Elmo
Bedankt voor je antwoord Elmo! Ik ben bang dat wij dus ook in behandeling moeten en als ik dit soort dingen lees, dan schrik ik wel. Ik zal er zeker over praten als het zover is..
Zo lang het nog niet op je pad is zou ik er nog niet te veel aan denken hoor! De ontwikkelingen gaan zo snel.... voor bijna elk gebrek wordt wel weer een oplossing gevonden Ik hoop dat je het niet nodig zult hebben en lekker gewoon zwanger wordt! Elmo