tijgerbalsem gesmeerd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama1978, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren had ik zo'n enorme pijn in mijn bekken en rug dat mijn vriend er tijgerbalsem op heeft gesmeerd. Toen ik het voelde branden vroeg ik me ineens af of dat eigenlijk wel mag. Jaja, beetje laat...
    Maar nu lees ik op internet op forums dat het afgeraden wordt omdat het in de bloedbaan terecht zou komen, maar nergens zie ik op een officiele site informatie staan. Alleen berichten van forumgebruikers. Ook op de site van tijgerbalsem staat er niks op, ook niet in de bijsluiter. Wat moet ik nu doen? Zal ik de vk bellen voor advies? Het is nu toch al te laat natuurlijk, maar het zit me echt dwars!

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb er geen idee over. Maar als het je zo dwars zit, zou ik even bellen! En anders vraag je het hier op de site aan de vk (maar daar duurt het soms wel een hele tijd voor je antwoord krijgt...).

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik had hetzelfde topic geopend midalgan in gezondheid, en deze mag echt! heb het ook nagevraagd aan de fysio, ik had ook hetzelfde gevoel erna als jij.

of tijgerbalsem hetzelfde is weet ik niet, maar deze word ook erg warm en kan dus geen kwaad.
    maar werkt wel, dus lekker blijven smeren!

4. fafje

fafje Niet meer actief

hey, toevallig heb ik de griep te pakken en ben gister ingesmeerd met die Midalgan...en ook met Vicks vaporub...maar alleen bijmn schouders en nek/rug...dat kan dus gewoon!? liefs

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

jaaa! dit mag gewoon. was ook helemaal blij, heb eindelijk iets gevonden wat echt werkt en ook mag.

staat ook in de bijsluiter dat het geen kwaad kan in zwschap, dus had het al eerder gebruikt voor nekkramp, maar vond het om mijn rug eng, omdat het zo dicht bij de baby is. maar blijkbaar focust dat spul zich naar de spieren en gewrichten, en heeft dan zijn doel bereikt en gaat niet verder.

6. fafje

fafje Niet meer actief

Oh gelukkig, ik ook blij! haha ;)

Deel Deze Pagina