Hallo, Aangezien ik al aardig overtijd begin te lopen en ik in een klein dorpje (waar je na 41 weken niet meer thuis mag bevallen) woon vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met bevalling in Sneek in het Anthonius? Ik ga niet naar Lelystad toe, want van dat zkh krijg ik nog de rillingen van mijn 1ste bevalling. En Zwolle is anderhalf uur rijden (dus te ver) Ik heb daar al een paar uurtjes gelegen voor een echo en ctg. Dus ik weet hoe de kamers eruit zien. Maar verder weinig meegekregen, behalve dat de afstand van de gyn naar de kraamkamers echt een heel eind lopen is.
Ik hoor veel negatieve verhalen over Sneek.. Toen ik zwanger was van mn tweeling heb ik heel bewust voor het zh in Hveen gekozen.. Ben in beide zh onder behandeling geweest vanwege de mmm..
we wonen in hetzelfde gebied ik ben in sneek bevallen, was erg tevreden! vriendelijke mensen. man mocht op kamer blijven slapen. en wat ik zelf prettig vond is dat toen er onverwacht een complicatie bleek te bestaan ik alle na controles etc in e. oord kon. ik heb eerder gereageerd op een topic over sneek, mss kun je dat achterhalen voor meer reacties?
Ik heb geen bevalling gehad maar wel een ks in Sneek.. Ook mij partner mocht blijven slapen. En het duurt niet meer lang en ik heb een bevalling of een ks in Sneek.