Stickerbeloningssysteem

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door DvS, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Omdat ons zoontje steeds vaker op het potje plast willen we er actief mee aan de gang en gebruik maken van het stickerbeloningssysteem: Bij elk plasje een stickertje en als het blaadje vol is mag hij een klein cadeautje uitkiezen. Vanmorgen hebben we samen al stickertje gekocht, maar nu mijn vraag: Op wat voor een blad moet ik dit plakken? Een wit A4 lijkt me ook zo saai. Of zijn hier speciale tabbelen voor?

2. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Een gezellig kleurtje papier met een stel vakjes doet al wonderen hoor! Beetje leuk versieren eventueel...

Of kijk eens bij de Action, daar hebben ze ook leuke beloningsborden! Waar je een prinses, vlinder, auto of ehhh.... nog iets jongensachtigs (sorry, alles wat niet roze is blijft bij mij niet hangen...) mbv klittenband steeds een stapje kunt laten lopen naar het eindpunt.

3. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Bedankt voor de goeie tips. Ik ga even aan de knutsel! ;)

4. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben plaatjes van beloningskaarten op internet gevonden.
    Deze uitgeprint en daar worden de stickers op geplakt.
    Staan leuke plaatjes op en dat vindt ze erg leuk!

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb inderdaad een gewoon wit A4tje verdeeld in vakjes en leuk versierd, natuurlijk samen met haar. Gaat prima!

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik pak ook altijd een leuk gekleurd papiertje (we hebben van die A5-jes van de Hema) en maak daar een '....'-kalender van.
    Doorslaapkalender, poepenplasopdewc-kalender, verjaardagskalender, vakantiekalender, tothalf8inhetgrotemeidenbedblijvenkalender etc ;)
    Cijfers van 1-10 erop en een paar bijpassende tekeningetjes erbij.

Deel Deze Pagina