Wie wil er nou in zwarteSmeer wonen? Just kidding(zo word het hier genoemd) Leuk huisje.. Redelijk normale vraag prijs nu tegenwoordig voor een tussen woning in Drenthe Ik heb geen tips.. Staat er momenteel veel te koop bij jullie in de buurt? Al mee gedaan aan de kijk dagen?
We hebben een tegenvoorstel ontvangen! Zij hebben 5 van de prijs afgehaald. We hebben gereageerd dat we blij zijn met het voorstel. Als tegenreactie hebben wij hierop voorgesteld het verschil dat er nu is tussen het bod en voorstel te delen. Spannend!!
Nog niets gehoord. Helaas, maar begrijpelijk. Verkopers zullen er ook even een plasje over willen doen. Hopelijk morgen bericht!
Dat is ook onze makelaar dus ik zal eens even kritisch naar de tekst kijken als wij op Funda komen (wij zetten woning bijna te koop, we wonen dorpje verderop bij jullie )
Spannend hoor. Wij hebben in maart een huis gekocht en bij de bezichtiging gelijk geboden. Per 1 nov krijgen we de sleutel. Ons huis was in 4 dagen verkocht
Hoe bedoel je daar moet je heen? Wij gaan niet naar Zwartemeer.Ik woon vlakbij. We blijven gewoon in ons dorp maar dan vrijstaand wonen
Klazienaveen .. daar moet je heen.. Dat bedoelde ik.. of je daar woont? Dat is toch de slogan van klazienaveen?
Een zeer dierbare vriendin van mij woont in Klazienaveen. Ik wil graag wonen daar in de buurt hoor haha. Maar ik krijg mijn man niet zo gek om te verhuizen naar (voor ons) de andere kant van Nederland
Haha ja daar woon ik. Ik wist niet dat dat het slogan was. En dan woon ik hier al bijna tien jaar. Wij blijven hier gelukkig ook. We hebben vandaag te horen gekregen dat ons bod akkoord is Fotograaf is nu bezig in ons huis. Volgende week op funda.