Morgen carnaval vieren met dochter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama26, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Morgen wil ik na de optocht met mijn dochter een beetje carnaval vieren, ze is 1,5 jaar. We gaan met een hele groep met veel kindjes van 1,5 jaar naar een discottheek waar hopelijk de muziek niet al te hard zal staan.

Daarna lekker frietjes. eten. Toch denk ik; is mijn dochter niet te klein hiervoor? We blijven maar een uurtjes of 2, tenminste dat is mijn bedoeling. Ik ga na haar middagslaapje, dus rond 4 uur zijn we daar.

En om half 8 gaat ze toch weer naar bed.

Hebben jullie hier ervaring mee of wat doen jullie?

Ik denk wel dat ze het leuk zal vinden, ze danst altijd op liedjes.

2. luna2005

luna2005 Lid

18 jan 2009
    33
    0
    0
    Hoi,
    Wij gaan morgen ook. Ons meisje is ook 1,5 jaar oud. Morgenmiddag gaat ze eerst lekker slapen, en dan gaan we rond 16.00 uur. Ik denk dat ze het leuk zal vinden. Ze houdt van muziek, ze kan daar lekker rond lopen, ze is dol op balonnen en die zullen er ook wel genoeg zijn. Wij eten ook een frietje en dan gaat mijn man met de kleine naar huis en mag mama nog even verder carnvallen..(papa is gisteren al geweest)

3. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Is ook gezellig! Heb er ook wel zin in eigenlijk.

Als wat gaat je dochter verkleerd? De mijne gaat als Pippi, zo schattig!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

moet kunnen toch?

Ik zou wel rekening houden met de oortjes, dus als de muziek te hard staat weggaan.
    een gehoorbeschadiging is zo opgelopen

5. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ja lekker doen hoor, wij hebben hier 's middags speciaal kinder carnaval.
    Waar de muziek dus niet zo hard staat en er nog vanalles te doen is. Daar gaan wij volgend jaar natuurlijk ook naar toe hoor ;)

6. luna2005

luna2005 Lid

18 jan 2009
    33
    0
    0
    Hoi,
    Hoe heeft je dochter het gevonden zondag met carnaval? Die van ons vond het reuze leuk. Alleen wilde ze op een gegeven moment niet meer staan, is natuurlijk ook druk al die mensen om je heen en als je dan zelf nog klein bent. Maar op de arm lekker dansen vond ze erg leuk!
    Lekker frietje gegegeten en daarna 's avonds voldaan naar bed.

7. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Carnaval was geen succes hier... ze vond het de eerste 15 minuten erg leuk en zette het daarna net zolang op een krijssen tot we naar huis gingen haha!

volgend jaar poging 2

Deel Deze Pagina