Vanochtend hadden we de eerste echo. Je hoopt ontzettend dat je eindelijk eens een goede zwangerschap te zien krijgt. Nou die kregen we. Er klopten gewoon 2 hartjes. Hartstikke blij, maar helemaal in shock ook. Beebjes zijn allebei 1,1 cm en hebben een goede hartslag. Dat stemde de vk positief. Over twee weken weer een echo en als het dat nog steeds allemaal goed is, stuurt ze me door naar de gyn. Wat onwerkelijk allemaal, maar ook ontzettend gaaf natuurlijk.
Het is wel een heel erg leuke verrassing 😄 en je 1e reactie is erg herkenbaar. Dubbel gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Begrijpelijk hoor dat jullie nog even in shock verkeren! Wij verwachten ook een tweeling(eerste kindjes) en vinden het ook wel spannend, maar superleuk en heel bijzonder! Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt, geniet ervan!
Bedankt voor de felicitaties dames! Ik zie dat Doornroosje en Mausyi ook zwanger zijn van een tweeling. Ben zo benieuwd of het 1 of 2 eiig is. Ik dacht dat het 2 eiig zou zijn vanwege het schotje tussen de kindjes, maar volgens de vk hoeft dat niet zo te zijn. Eerst maar duimen dat ze allebei lekker blijven plakken!