Morgen CTG ivm hoge bloeddruk

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Emmaatje, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi,

Moet even mijn verhaal kwijt en ben ook heel benieuwd naar ervaringen van anderen...

Eergister heeft mijn VK me doorgestuurd naar de gyn omdat mijn bloeddruk de laatste tijd wel gestegen was (170/95).

Vanmorgen dus naar het ziekenhuis, toen was het eerst zelfs 185/97, later 170/87

2. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Nou ja zeg, verkeerde toetsen, hihihih...

Nah ja verhaal afmakend:

Later 170/97.

Hartslag beeb was goed, maar moest wel urine inleveren en bloedprikken.
    Morgen moet ik terug komen en dan wordt er een ctg van de beeb gemaakt en wordt mijn bloeddruk gedurende die anderhalf uur gemeten.Blijft het hoog, moet ik in het ziekenhuis blijven :cry:

Morgen ben ik 33 weken zwanger en ik hoop toch op minstens nog 3 weekjes!
    Ik mag niets meer doen, moet totaal rust nemen (leuk, ben zaterdag jarig :rolleyes: )
    Bij wie heeft die totale rust geholpen?En kan het kindje gewoon nog een paar weekjes zitten?

Liefs, een ongeruste Emma

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik denk dat ze morgen kijken of je eiwitten in je urine hebt...
    Rusten is nu inderdaad het beste! En je niet te druk maken!

Sterkte morgen!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik werd met 32 weken met weeen en bloedingen opgenomen, dus dat is wel iets anders en ben uiteindelijk met 36 weken bevallen. Maar heb wel volledige rust in acht genomen( eerst in t zieknhuis daarna thuis).
    Rust kan wel helpen maar weet niet of dat ook bloedruktechnisch zo is.
    Sterkte meid en geniet van de ctg, want het is best leuk je kindje te horen!

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Vooral veel rust houden!

Ik ben met dreigende pre-eclampsie opgenomen in het ziekenhuis (toen liep ik al een paar dagen overtijd). Bloeddruk liep op en ik had eiwitten in mijn urine. Ik mocht echt helemaal niets meer, alleen nog naar het toilet en douchen. Verder vervoer alleen per rolstoel en vooral niet lopen.

Moet zeggen dat volledige rust voor mij iig geholpen heeft.

Sterkte!

6. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik werd ook opgenomen met pre-eclampsie(verhoogde bleoddruk, eiwit in urine, nier en lever falen), en heb toen nog 2,5 week bedrust in het ziekenhuis gehad, voordat Sibel geboren is. Ze was erg klein/licht, en is geboren met 36, 3 weken. Haar lengte was redelijk 47 cm (ben zelf ook niet groot), haar hoofdomtrek ook normaal, maar haar gewicht was slechts 2070 gram.
    Ik ben achteraf echt blij dat ze ingegrepen hebben en me opgenomen hebben, anders had het er voor Sibel misschien wel anders uit gezien. De tijd in het ziekenhuis was zeker niet leuk, maar ik heb geprobeerd er het beste van te maken...
    Ik vond persoonlijk de tijd na de bevalling moeilijker, dan het rusten ervoor, maar dat kwam omdat Sibel opgenomen was op de kinderafdeling, vanwege haar lage gewicht. Misschien groeit jouw kindje wel beter en mag je na de bevalling vrij snel samen naar huis!

Sterkte meid!

Deel Deze Pagina