Gelukkig is het voor jou ook meegevallen loekie. Ik heb nog geen test gedaan mischien morgen maar eens doen! Raar he dat de 1 wel zegt een cyclus wachten en de ander niet?!! Succes meid.
Wat erg voor je! Ik heb anderhalf jaar geleden ook een mi gehad bij de 8/9 weken , ik ging voor de eerste echo en de beste man deed een beetje vreemd je zag ook niks dus kreeg een inwendige echo ... Vervolgens was er wel een kloppend hartje maar heel klein dus de man zei kom over een week maar terug ... Ik werd niet goed ... Ik de volgende ochtend de vak gebeld en die ging de foto's nakijken en vertelde. Me dat ik een miskraam zou krijgen .. Toen storte mijn wereld in .. We waren al een jaar en het proberen toen was het zover en ging het mis ... Ik heb toen nog een week gelopen en had opeens veel bloed verlies liep langs mijn benen naar beneden .. Op na net ziekenhuis en indd het hartje klopte niet meer het verhaal hierna is niet fijn en was erg overstuur ervan! Ik ben zelf in therapie geweest bij een psycholoog .. Dit heeft geholpen naar waar ik onverwacht zwanger ben geworden in december ! Ik wilde eigenlijk nog een paar jaar wachten omdat ik bang was .. Maar ben nu 22 weken en alles gaat goed ...