vrijen na curretage, pijn en bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by Pandora, Aug 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    1-8 ben ik gecurreteerd en volgens de papieren die ik mee kreeg mocht je weer vrijen als je bloedverlies weg was
    Omdat ik 1, 5 dag geen bloedverlies had, hebben we vannacht gevreeën
    Alles bij elkaar 5, 5 week niet intiem geweest ivm afwachten miskraam...Misschien was het niet slim nu al te vrijen, maar na 5, 5 week verdriet was er toch wel behoefte aan intiem contact
    ( hebben wel een condoom gebruikt omdat ik nog de uitslag van het weefsel moet krijgen ivm vermoeden partiële mola )
    Nou heb ik vandaag erg veel bloedverlies, meer dan ik de dagen na de curretage had
    Ook enorme buikpijn en lage rugpijn

Herkend iemand dit na de eerste keer seks na curretage?

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    De eerste keer seks na de curettage gaf hier bruinverlies, en weer een aantal dagen wat bruin. Alles is nog zo ontzettend gevoelig!

Hou het even in de gaten, het lijkt me dat het wel af moet nemen. Pijn is niet goed: heb je je koorts gemeten?

Ik heb zelf een ontsteking gehad, dit ging gepaard met ontzettend veel pijn, vandaar mijn tip om je koorts in de gaten te houden.

Neem in geval van twijfel even contact op met de poli in het ziekenhuis waar je de ingreep hebt gehad, zij staan je graag te woord en zijn gewend aan het geven van "nazorg".

3. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik hou mn temp al vanaf het niet doorzetten van de mk in de gaten op verzoek van de vk
    Heb wel verhoging gehad tijdens het afwachten en de dag na de ct had ik ook verhoging
    Zal zo idd nog eens tempen want dat heb ik vandaag nog niet gedaan
    Verloor vandaag ook wel wat stolseltjes, normaal?????
    Ik voelde steeds het bloed lopen ( klinkt lekker ranzig, sorry )
    En dat heb ik alleen op de dag van de ct zo gehad

4. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Klinkt bij mij niet bekend, ik denk dat ik - als ik in jouw schoenen stond - morgen even de poli zou bellen. En bij koorts: even aanzien, afhankelijk van de pijn. En bij koorts en toenemende pijn: direct!

Sterkte, wat een rotsituatie :(

5. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Heb vandaag wel even getwijfeld of ik zou bellen
    Seks zelf deed geen zeer ofzo. Misschien door het samentrekken van de baarmoeder
    Weet niet
    Zit nu op dag 10....bij mn normale cyclus van 24 dagen zou ik nu ook weer richting eisprong gaan..maar daar herken ik deze buikpijn niet van

6. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Hoe is het vannacht gegaan met je?

7. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Goed ;)
    Heb iig geen koorts...maar helder rood bloed stroomt er gewoon uit ;)

Op de lijst die ik mee heb gekregen staat alleen "contact opnemen met ziekenhuis binnen 2 dagen na curretage, daarna via de HA"

Om nou de HAP te bellen vind ik ook zoiets :)
    Morgen belt de gyn me toch met de uitslag....dan maar vragen?????

Share This Page