He meiden, even een vraagje, morgen hebben mijn man en ik een dagje voor onszelf!! We zijn er erg aan toe, hebben een stressvolle tijd gehad. Dus de sauna leek ons een goed idee. Was zelf niet van plan de sauna's in te gaan (ben soms duizelig), maar zag mezelf al lekker op de bank met een boek en het zwembad/jaccuzi in gaan. Zou ik normaal zonde van het geld vinden, maar we hebben goedkoop een bon op de kop getikt die alleen nog tot 31 januari te gebruiken is. Tot nu toe prima, alleen..... nu heb ik sinds zondag een schimmelinfectie... Je ziet het niet, ik voel het alleen... Morgen kan ik bij de apotheek wat ophalen. Kan ik nu wel naar de sauna (ook al ga ik geen sauna in). Zit er genoeg chloor in het water zodat ik anderen niet besmet? Het lijkt me voor mijn man niet leuk als ik de hele dag alleen maar op de bank zit... Wie weet dit? Jakkes, had zo'n zin in een ontspannen dag....
Als je gewend bent aan saunabezoeken en aan de hoge temperatuur kan het geen kwaad. Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap bij de verloskundige nagevraagd. Als je niet gewend bent aan sauna bezoek en maar af en toe gaat wordt het wel afgeraden. Wij zijn toen naar de zwaluwhoeve geweest en ik heb maar een beetje in de warme baden rond gedobbert.
Lijkt mij wel...mensen met voetschimmel lopen dr ook genoeg en die gaan ook het zwembad in. Daar zit er toch chloor voor int water? Ik zou gewoon lekker gaan
lekker gaan hoor meid.... wel lief dat je zo aan je medemens denkt. maar er zit overal chloor enzo in dus ik zou gerust met jou het zwembad ingaan hoor
Toch wel! Gelukkig! Had er zo'n zin in, en heb geen idee hoe ik het aan mijn man had moeten vertellen.. Die is er ook zo aan toe! Gelukkig, kan ik lekker gaan!!!
Haha, dat is net een verkeerde vergelijking want waar krijg je juist snel voetschimmel? In zwembaden ed, maar niet in het bad zelf idd, maar wel als je er langs loopt op je blote voeten waar mensen met voetschimmel hebben gelopen Ts: veel plezier morgen, geniet ervan! Zit genoeg chloor in het water idd
Omdat jullie me veel plezier wensen, heb ik nog meer zin!!! Volgens mij val ik als een blok in slaap als ik daar eenmaal lig! Ook prima, kom ik ook tot rust!
Daar heb je gelijk in! dat het vaak opgelopen word in zwembaden op de vloer enzo.Daar dacht ik niet aan toen ik aan mijn vergelijking dacht. Zag TS nog niet met dr blote bips over de vloer schuren Ik wens TS dan ook heel veel plezier en nu maar hopen dat ze niet een voetschimmel oploopt
HAHA, dat hoop ik ook niet!!! Ik ga trouwens naar de zwaluwhoeve, en daar hebben ze zo'n hot tub. Die ruikt helemaal niet naar chloor, maar die ruikt naar hout (ofzo???). Zou daar ook wel chloor inzitten??
Lekker hoor, een dagje sauna. Ben stiekem een beetje jaloers, zou ook wel willen, haha. Geniet ervan. P.s. ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande, ik vind het heel lief dat je er zo goed over nadenkt. Maar ik denk ook dat het geen kwaad kan. Nogmaals veel plezier.
Gewoon overal gebruik van maken hoor meis! Kan echt geen kwaad, besmetting met schimmelinfectie is alleen mogelijk bij rechtstreeks contact.. dus niet via het water of iets dergelijks.. Lekker van genieten: heel veel plezier! Ik ben twee wk geleden nog geweest.. Heerlijk!!
Oh heb zo'n fijne dag gehad!! Lekker gelegen en boekje lezen. Ik heb last van mijn bekken en ben erachter gekomen dat als ik gewoon de hele dag lig ik veel minder pijn heb! Helaas kan dit natuurlijk niet, dus heb er heerlijk van genoten! Lekker gegeten en gekletst met mn man! super. Heb geen sauna gedaan, allee gezwommen. Ik dacht dat dat goed zou zijn, maar kreeg alleen maar meer last van mijn bekken... Maar goed, hier kan ik voorlopig weer op teren!! Bedankt voor de tips en de lieve wensen!
half nederland (even overdrijven hihi) heeft een schimmelinfectie en gaat gewoon zwemmen e.d. dus lijkt me wel meevallen hoor, gewoon lekker gaan!