wij willen graag een spaarrekening openen voor onze dochter en zijn ons daarin aan het verdiepen. bij welke bank hebben jullie een rekening geopend en hebben jullie het geld voor zoveel jaar vastgezet? verder nog tips waar we op moeten letten?
Wij hebben een doelspaarrekening van de rabobank. Wij hebben ervoor gekozen om het geld vast te zetten totdat ze 16 is. De rente is hoger en het kan er niet eerder af. Dat vind ik wel een fijn idee.
Wij hebben een spaarrekening bij Argenta. Daar kun je ook geld voor langer vastzetten, maar dat hoeft niet.
Mijn schoonouders hebben een spaarrekening voor mijn zoon geopend. Die hangt aan de ING rekening van mijn man. GroeiGroter rekening geloof ik.
Wij hebben een spaarrekening bij de ABN AMRO. Gewoon omdat we daar ook al onze rekeningen hebben, wel zo gemakkelijk. Elke 5 jaar krijg je nog wat extra rente. Staat niet vast voor bepaalde tijd ofzo
Rendemix rekening Rabobank! Dan wordt je inleg voor je belegt in aandelen,klinkt eng maar je kunt zelf het risico bepalen. En tot nu toe, ondanks alle crisis, al rendement van ong. 8%. Dus veel meer dan een kinderspaarrekening. Maar goed, er is altijd een klein risico natuurlijk...