Als het goe dis heb je het nu al allemaal achter de rug en viel het een beetje mee. Hopelijk een goede uitslag voor jou en je familieleden. Ik hoop wel dat er toch nog iemand met je mee is geweest en je niet zelf achter het stuur bent gestapt nadat je zo'n roesje hebt gehad. Mijn pa heeft een tijdje geleden ook zo'n onderzoek gehad met roesje, dacht zelf dat ie een hele vent was en het allemaal wel wist, maar nadat hij 's middags thuis wat geslapen had kwam hij er opeens achter dat hij toch een stukje van de film mistte.
haha ik zei ook na het eerste deel van het drankje...pf voel nog niks! Nou op een gegeven moment moet je wel hoor en snel ook!! duurde bij mij ook lang maar het kwam wel! Darmonderzoek (vond ik) stelde niks voor, ik kreeg ook roesje en weet er niks meer van. voelde wel wat raar daarna Maar ach.... T valt echt reuze mee!
Ik heb het onderzoek ook al tig keer gehad. Echt proberen te ontspannen! Een pretje is het zeker niet. Ook aangeven als het echt te pijn doet, dan kunnen ze ook nog meer geven voor de pijn. Na het roesje even slapen en na ongeveer een uurtje mag je wat eten en dan weer naar huis. In Kerkrade word je echt super geholpen (toevallig een maand geleden met mijn broertje ook daar geweest voor het onderzoek). Wel heel vervelend dat je alleen moet gaan. Het wachten, vooral met spanning is niet prettig. Na het onderzoek ben je als het goed is erg duf, maar na even geslapen te hebben erna gaat het wel redelijk. Al voel je het wel de hele dag nog dat je een roesje hebt gehad! Heel veel succes morgen!!
hey dames Nou ben geweest had me daar toch een honger!! mijn maag knorde echte zo hard. En gaan ze daar in het ziekenhuis eten maken !!!! Ben ik daar op zaal krijg ik zo infuus me arm in gestoken, ( ging gelukkig goed. Daarna werd k naar de behandelkamer gebracht. waren super aardig ook. Geeft die man me een roesje. Nou voelde er niks van hij zegt ja je kan wat duizelig of slaperig worden. Nou voelde echt niks geloof dat hij spuitje water ofzo ik weet niet. Gaan ze beginnen eerste stukje lukte nog wel. Wel naar gevoel... Maar ze konden niet alles helemaal bekijken aangezien het leek alsof hij een kaasschaaf aan de binnekant van mijn buik aan het schaven was !!!!Ging kapot daar op de tafel ben twee keer bevallen maar dat vond ik minder pijnlijk als dit !! Dus die dokter weer gestopt hij zegt zover ik nu kon zien zag alles er goed uit niks verkeerds gezien. Ik kon geen eens pijnstilling krijgen of iets meer van het roesje aangezien die niet geholpen had ik heb mee kunnen kijken op het scherm. Met 40 jaar hoef ik nu pas weer te komen. En dan iedere 6 jaar. Gelukkig. want dit wil ik voorlopig ff niet meer mee maken!!! of ik moet ergens last van hebben dan kan ik eerder terug komen natuurlijk. Mijn moeder had trouwens 3 poliepen en 1 stukje is weg gehaald van iets anders voor te onderzoeken, foto's gemaakt ook 3 stuks van de poliepen ( ziet vatsig uit die heb ik gezien ). Dus daar wacht ze dan voor een uitslag op. Hopelijk is het niks ernstigs? we gaan het afwachten. Ik wens me zus heel veel succes ! die moet straks en dalijk ook nog.
Fijn dat het achter de rug is. Ik dacht dat je morgen moest hihi, sorry! Gelukkig niks raars gezien en ben je even verlost voor een lange tijd met die onderzoeken!