4d echo, zo boos!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by guusje11, Nov 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    gisteren ben ik voor een 4d echo geweest,
    ik ben zo kwaat terug gekomen.
    eerst deden ze een kijkje nemen in 2d liet ze alles uitgebreid zien, duurde bijna 20 min.
    maar dit alles had ik de week ervoor nog gezien.
    hier kwam ik dus niet voor.
    toen vroeg ze, willen jullie ook een kijkje in 4d nemen.
    ik zei ja daar komen we voor.
    dus ze zet dat andere 4d ding op men buik en na 1 min zegt ze al dat het niet gaat omdat haar hand voor haar gezicht ligt :confused:
    ze hielt op en klaar was het , moest dan ook nog eens 60 euro betalen voor iets dat ik niet gevraagd had
    :x :( ik had wel kunnen huilen!
    ik zie hier op het forum genoeg 4d echo's van handjes en voetjes en ruggetjes.
    en ik heb gewoon niets, ook mag ik niet gratis terugkomen.
    wat vinden jullie hiervan?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ga jij eens even heel gauw bellen naar die tent en een klacht indienen!

Zijn ze helemaal gestoord daar om je zo af te schepen.
    Ze had je ook even kunnen laten springen ofzo om die kleine een andere houding aan te kunnen laten nemen.
    Het word wel een meid en die kunnen wat eigenwijs zijn:p

Vind wel dat je eerder je mond had mogen open doen toen ze zo lang met die 2D aan de gang bleef.
    Denk dat zodra ik beeld kreeg van 2D ik al gezegd had dat ik daar niet voor kwam.

Snel bellen en eis dat je opnieuw wil komen.

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik zou ook een klacht indienen , kijk even op www.kijknou.net die geven garantie en anders je geld voro het 3d-4d gedeelte retour... ZO HOORT DAT!

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Tuurlijk ben je kwaad!
    Ik zou terug gaan en een gratis nieuwe poging eisen!
    Je hebt dat recht wel als je er 60 euro voor betaald!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik had niet eens betaald ik was er net zolang blijven zitten totdat ik wel kreeg waarvoor ik gekomen was.

was ik weggegaan dan zonder te betalen

ik vind ook wel dat je eerder had kunnen zeggen dat je niet voor de 2d echo kwam maar voor de 4d

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hey meiden

volgens mij is het gewoon een pakket 2d en 4d dus die 2d hoort er ook gewoon bij maar omdat de 4d niet gelukt is heb je 60 euro moeten betalen enkel dus betaald voor de 2d de 4d heb je niet betaald anders zou het veel duurder worden

dus eigenlijk heb je nergens recht op omdat je heb gekregen waar je betaald voor hebt ondanks dat de werkwijze van dit echobureau wel te wensen overlaat

maaaaaaar ik zou wel alsnog een klacht indienen dat je dus kwam voor de 4d en zij jou niet eens de kans gaf om of terug te komen of idd even te lopen of springen en dat je dus erg telleurgesteld bent

even nog een vraagje heb je nu helemaal niets gekregen geen foto geen dvd of cd-rom helemaal niets dan klopt het namelijk inderdaad niet en mag jij je geld terugeisen

groetjes nathalie ;)

succes groetjes nathalie

7. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    heb 2 hele kleine foto's gehad.
    een dvd en dat is het.

ik heb duidelijk aangegeven dat het om een 4d echo ging.
    ze heeft echt 1 min. gekeken en toen was het klaar.
    de rest heeft ze in 2d gedaan maar dat hoefde ik niet te zien, want had ik nog maar pas gehad.

ze hield dat ding op men buik bewoog er nog niet mee.
    gaat niet zei ze , ze ligt met haar hand voor het gezicht

8. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Mja ik had echt wel voorgesteld om even te wandelen ofzo.
    Had hetzelfde bij de gyn deze week.
    3 weken geleden lag ze perfect voor een 3D en dan wou ze me geen geven.
    Ga ik deze week, stelt ze zelf voor om een 3D te doen en mevrouwtje ligt met haar rugje naar ons.
    Ik wou nog zeggen, zal ik ff op en neer springen maar ik durfde op dat moment niet :)

9. Niet meer actief

Mag ik vragen waar je deze echo gedaan hebt?
    Ik heb namelijk een soort gelijke ervaring en je woont opzich in de buurt dus het zou best eens hetzelfde bureau kunnen zijn..

10. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    bij first sight in uden

11. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    nou sorry hoor ze had even op je buik kunnen drukken dan gaan die handjes wel weg hoor

sjees ik zou gewoon bellen en een klacht in dienen je kwam voor een 4d echo

12. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    en btw daar is zo'n pretecho veelste duur voor

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat een slecht echo bureau, zou ik dus nooit meer naartoe gaan en gelijk even bellen om een klacht in te dienen.

Als ze iets meer hun best hadden gedaan was de kans groot geweest dat je echt wel wat had kunnen zien van de kleine...

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter lag ok verkeerd in beeld voor de echo en 4d was amper te doen. ze bleef et echter wel proberen door te schudden :) me te laten lopen, op zij draaien ets en uiteindelijk zijn er toch nog leuke fotos uit gekomen :). hier is het dus erg goed gegaan nou ja ze deed der best en zo hoort het ook. ik zou gewoon een klacht indienen. bij mijn bestaat de dvd ook 2/3 uit 2d maar de rest wel uit pogingen 4d en fotos 3d.

ikmoest wel 100,- betalen

15. BabyPelacani

Nov 5, 2008
    44
    0
    0
    Service Adviseur
    Helmond
    belachelijk is dat! ze had er gewoon geen zin in ofzo? Ik zag hierboven iemand die jou verwees naar www.kijknout.net en die kan ik jou ook echt aanraden! Hij is echt super profissioneel, er hangt een huiselijke sfeer in de kamer... hij neemt tijd genoeg om zowel 2d als 2d naar je kleintje te kijken! ik ben 5 weken geleden met mijn zus gegaan en wat een prachtfoto's heeft ze van haar kleintje! ik heb vandaag trouwens mijn eerste echo bij hem... want mijn eerste oficiele krijg ik 12 nov. bij de VK ... maar hij doet ook echo's na 8 weken om te kijken of alles goed loopt en zo de spanning een beetje te verhelpen! bovendien heb je bij hem wel garantie mocht er niet zoveel te zien zijn en je krijgt best veel foto's en een dvd mee naar huis... kortom.. super!

16. deesjuhhh

deesjuhhh Lid

Nov 3, 2008
    76
    0
    0
    rotterdam
    ik heb gister ook een pretecho gehad in rotterdam en heb gelijk een klacht gestuurd!

ik stond binnen 5 minuten weer buiten met foto's van me blaas en baarmoeder :(
    hij nam niet eens rustig de tijd om even naar de baby te kijken

ik wacht op een mailtje terug, maar is er niet iets waar je een klacht kunt indienen tegen zulke praktijken?

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    deesjuh
    als je de foto's heb gezien voor je na buiten liep had ik niet eens betaald hoor echt ik ga voorzoiets geen geld neer tellen voor 5minuten dan had ik gezegt of je neemt de tijd die ik hoort te krijgen of je krijg je geld niet heb ik al eens eerder gedaan en goh wat kon die toen de tijd nemen zeg

18. deesjuhhh

deesjuhhh Lid

Nov 3, 2008
    76
    0
    0
    rotterdam

foto's stonden op cd rom dus die kon ik thuis pas bekijken;)

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nou dan was ik echt terug gegaan en me geld terug gehaald ja zo ben ik dan weet je
    ik ga daar dus niet voor betalen dan had ik de dvd laten zien en gezegt kwam ik hiervoor ?

maar goed niet iedereen durft dat zo te doen.

maar goed hoop dan dat je wat hoort kan ej hem niet bellen dan?

20. deesjuhhh

deesjuhhh Lid

Nov 3, 2008
    76
    0
    0
    rotterdam
    ja ik ga zo bellen want ik denk dat ik weinig reactie op mijn mail ga krijgen en als ze niet met een oplossing komen dan ga ik mijn geld terug eisen. ik mag me helemaal niet druk maken en dan krijg je zo een tja hoe zal ik het noemen :)

Share This Page