Iemand hetzelfde als mij meegemaakt?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door simple, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Zal even mijn verhaal vertellen:
    Ik heb 26-10 mijn laatste menstruatie gehad, dit was de eerste dag. Wanneer ik mijn eisprong heb gehad weet ik niet, dit heb ik niet bijgehouden en ook niet gevoeld. Dus volgens deze telling zou ik nu 7 weken zijn. Dat ik zwanger ben is zeker, heb genoeg testen gedaan. Wegens medische redenen moest ik vroeg voor een echo. Deze was gister, dus toen was ik 6 weken en 6 dagen volgens telling.
    Nu heb ik een inwendige echo gehad, maar er was niets te zien. Helemaal niets gewoon. De echoscopist kon hier ook geen verklaring voor geven en zei ook niets erop. Ze zei niet ik zou over 3 weken eens terugkomen maar ze zei ook niet er is niets (meer). Ik kan a.s. vrijdag bij de huisarts terecht, ben benieuwd wat deze gaat zeggen, maar wat kan dit zijn? Ze heeft in ieder geval geen uitwendige echo gemaakt dus geen idee of het ook een buitenbaarmoeder zwangerschap kan zijn.

Heeft iemand van jullie dit ook gehad en toen 1/2/3 weken later nog een keer een echo en toen wel goed?

Bovendien zijn mijn testen gewoon knalpositief, dus stel ik ben nu pas 3/4 weken, dan vind ik dat die testen wel erg positief zijn voor iemand van 3/4 weken (of zelfs nog korter? )

Ik wacht gewoon af, maar dit maakt me wel een beetje onzeker, ik was op alles voorbereid dat er geen kloppend hartje zou zijn of geen vruchtje in het zakje, maar dat er niets te zien zou zijn had ik niet gedacht.

2. Carlijn81

Carlijn81 Lid

29 mei 2010
    81
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar vroeg me af waarom ze je naar de huisarts heeft gestuurd. Heeft ze er niks bij gezegd? Ik kan me je onzekerheid nu goed voorstellen dus ik denk dat je morgen gewoon het ziekenhuis (of vk?) moet bellen voor wat meer uitleg.

Mijn enige verklaring zou kunnen zijn dat je inderdaad een erg late eisprong had en het nu gewoon nog erg pril is. Weet je iets over je cyclussen?

Ik hoop dat je gauw meer weet!

Groetjes Carlijn

3. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik heb pas 1 menstruatie gehad op 4 weken, daarvoor gewoon de pil geslikt. Dus mijn precieze cylcus weet ik niet. Snap er zelf ook niets van. Ik hoor wel wat mijn huisarts vrijdag zegt.

Deel Deze Pagina