Hallo Allemaal, Over dik 2 weken hebben wij een geslachtsbepalende echo. Ik ben dan 14 weken zwanger. Wie heeft er ervaring met zo'n vroege geslachtsbepaling? Hoe zeker kunnen ze dan al zijn? Ben zoooooo nieuwsgierig
1e foto van zoontje toen met 13 weken en 6 dagen. foto 2 vandaag ook met 13 weken en 6 dagen van zijn zusje op komst.
Bij mijn zoontje is tussen zijn billetjes niet te missen althans Bij mijn dochtertje ze lag met haar buik naar ons toe ( hoofdje naar de zijkant) En iets verder als het linkerbeentje zie je de schaamlipjes. Ze heeft meerdere keren laten zien kijk de schaamlipjes
Wij hebben een geslachtsbepaling met 15,2 weken laten doen. Was niet te missen!! Wellicht dat het bij een meisje wat onduidelijker is, dat weet ik niet. Maar denk dat je wel aardig zekerheid hebt hoor!
bij mij was ze op 14+4 redelijk zeker van een meisje. ze zei er ook bij dat meisjes altijd moeilijker te bepalen zijn dan jongens en dus iets minder zeker. of het ook echt een meisje is weet ik pas op de 20 weken echo nog even geduld dus. maar ze kunnen het dus redelijk zeker zien op die termijn. ps ik ga nu uit van een meid, maar wacht nog even met kleertjes en kamer bvb roze te verven... Spannend he! nog iets... bij ons was ze redelijk zeker maar ze lag niet stil en draaide zich telkens weg. ze heeft een half uur gekeken. daardoor heb vooral ik het gevoel dat het nog kan veranderen zonder dat ze dat zelf echt aangaf.
Waarom zou je een geslachtsbepaling laten doen bij 14/15 weken, terwijl je het bij de 20 weken echo te zien krijgt? Die paar weekjes maken dan toch ook niet uit, lijkt me
Tsja, het kan, je hebt altijd 50% kans dat het goed is. Maar het kan ook net zo goed fout gaan. Niet altijd is nl het piemeltje al helemaal ontwikkeld. Ons zoontje was bij 17+4 overduidelijk een meisje volgens het echobureau, maar 2 weken later was zij toch echt voorzien van een piemeltje. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom die geslachtsbepalende echo's steeds vroeger moeten plaatsvinden, maar ieder zo zijn ding.
Hier bij beide rond 13 +4 a 5 een geslachtsbepaling beide niet te missen. Met goede apparatuur en een goed oog is het zeker te zien
Bij mijn zoon had ze 100% gelijk en nu zag ze het ook op de eerste blik. Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk. @ veronique jaaaaaa
Dat had ik met zoontje ook! Verlos dacht met 15 weken meisje . Pretecho bureau zag n meisje Met 16 weken maar beeb lag niet goed, dus mochten week later terug komen, weer n meisje. Met 20 weken wAs t echt n knul haha en klopt m'n jongste is n zoontje. Nu met 17.2 geslachtsbepaling gehad en met GUO gehoord dat we nu n dochtertje krijgen... Toch blijf ik t spannend vinden haha ☺
Bij mij is het bij 13 weken gezien. Of het klopt weten we nog niet want zijn inmiddels nog maar 2 weken verder. Maar het kan dus wel gezien worden zo vroeg
nou ik heb vorig week donderdag de echo laten doen, en het was duidelijk een meisje, ik twijfel dan ook niet en denk dat bij 20 weken ook bevestigd krijg
Ik had met 17,1 weken een extra echo ivm bloedverlies. Ze kon op zich het gedacht zien maar wilde dit niet met zekerheid zeggen. 2 dagen later inwendige echo gehad, met dus 17,3 weken, de gynaecoloog wou ook niks zeggen en dat omdat je met 17 weken geen zekerheid hebt,ik zei tegen haar sommige weten het met 15 weken al? Zei vertelde, klopt maar dan zeggen ze waarschijnlijk dat het een jongen is, omdat meisjes in het begin ook een soort 'piemeltje' hebben. Ze zei na 20 weken heb je pas meer zekerheid! Anders grote kans dat ze zeggen jongen terwijl het later nog een meisje is! Woensdag heb ik mijn geslachtsbepaling bij 20,3 weken!