Vorige week dinsdag hebben we een vroege echo gehad met 5 weken en 4 dagen omdat ik ineens bloedverlies had. Er was een vruchtzakje met een vruchtje erin te zien en geen bloed te zien in de baarmoeder. Het kon dus 2 kanten op. De volgende echo is nu komende donderdag met 6 weken en 6 dagen en ben me toch een partij zenuwachtig. Ik heb nog wel bloedverlies gehad maar daar maak ik me niet druk om want heb het idee dat het kwam door het inbrengen van de utrogestan. En de laatste 2 dagen niet meer gehad. Ondanks ik een goed gevoel heb durf ik het bijna niet te hebben want ben zo bang voor weer een teleurstelling na 3 miskramen..weer zoveel verdriet. Ik heb namelijk helemaal geen kwaaltjes. Zere borsten en dan alleen als ik een bh aan heb, en ik ben wat sneller moe, meer niet. En dat baart me zo'n zorgen. Pff..was het maar alvast donderdag. Dan weten we waar we aan toe zijn.
Ik voel met je mee.. heb ook bijna geen kwaaltjes.. ik heb maandag echo.. Ben zooo benieuwd zenuwachtig en onzeker.. In jou geval al.helemaal door de miskramen. Het bizarre is dat ik juist denk.. zoveel mensen maken een mk of ma mee.. en ik nog niet dan moet mijn portie nog komen! Slaat nergens op maja... Succes en hou ons hier op de hoogte
Nee zo moet je niet denken hoor. Je kan beter denken..er zijn genoeg dames die weinig kwaaltjes hebben en daar gaat het ook goed mee. Dus bij jou ook.
Tja hormonen he!! Ik ga echt voor je duimen. Gelukkig mag ik morgen weer werken dan gaan de dagen wat sneller. .
Ach jeetje... Ik snap dat je nu heel onzeker en bang bent. Probeer goede moed te houden! Ik wens je heel veel sterkte en ik duim voor je.
Dankjewel dames!! Heb om 9.20 de echo. Ik had vandaag niet zulke zere borsten en een nare droom gehad dus was echt niet te genieten. Hopelijk is die droom geen slecht voorteken geweest voor morgen.
Dames, al het duimen heeft geholpen! We hebben een goede echo gehad en het hartje zien kloppen. Men, wat zijn we blij en gelijk 10 kilo lichter. Haha! Maandag hebben we weer een echo. Het blijft spannend maar het begin is er.
Ik zei het toch yeahhhhhhh hey is je gegund heb je foto van de echo lijkt me leuk nu genieten meid wij Zijn 1 van de weinige wat geen symptomen hebben hihi dikke knuffel!