Morgen de eerste echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Drieka, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Denk dat iedereen dat wel heeft ja, nu is het afwachten op de 12 weken echo en hopelijk is dan nog steeds alles goed. Volgens de echoscopiste moest ik me daar geen zorgen om maken want de kans was nu heel erg klein dat het nog mis zou gaan maar ja, juist op zo'n forum hoor je de akeligste dingen vaak, dat na de eerste goede echo ineens het hartje is gestopt of zo dus nu ben ik daar weer bang voor pfff, mijn man wordt gek van mijn angsten :(

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind het ook lastig om niet te focussen op die paar procent dat het mis kan gaan en niet op die heel veel procent kans dat het goed gaat. En dat is eigenlijk zonde, maar ja, hoe verander je het?

Het wordt wel iets makkelijker nu ik in mijn tweede trimester ben begonnen. Die 12w is toch een soort psychologische barrière. Maar morgen heb ik de nekplooimeting en daar kun je je ook heel erg nerveus voor maken ;)

3. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik vind het heel spannend voor je..ik had afgelopen vrijdag ook mijn eerste echo en dacht dat ik 8 weken was maar volgens mijn echo leek het 5 weken..zag geen vruchtje..over een week weer terug

4. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang wachten vreet me wel op

Deel Deze Pagina