morgen de eerste Iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank je wel meis!!

Heb vandaag positief getest met cb met indicator :). 1-2 weken, dus dat klopt wel. Volgende week een weekje erbij hopelijk!
    Echo is op 17 december, dus nog even geduld.

2. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Madelein!!
    Lekker genieten!

Ik mag dinsdag weer terug komen we wachten af :)

3. Essiej82

Essiej82 Lid

20 jul 2011
    64
    16
    8
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik mag me ook aansluiten bij de eerste IUI behandeling.

Na 13 rondes met 150mg Clomid en nog altijd geen resultaat, zijn we na 2 rustmaanden gestart met de IUI.

Sinds 8 november begonnen met menopur 37eh. Vorige week vrijdag echo gehad, groeiden 3 follikels van 10mm op dat moment. Maandag teruggeweest, zat er nog maar 1 ook van 10mm. Sinds maandagavond 75eh aan het spuiten.

Komende vrijdag weer terug voor controle, ben benieuwd!

Zijn er meer dames die ook blauwe plekken krijgen op de injectieplekken? Voel me net een dalmatiër :$

4. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb ook blauwe plekken, probeer maar steeds dezelfde plek te nemen dan valt het wel mee. Vrijdag de eerste meting voor mij, dus zal nog wel een week duren voor de inseminatie. Spannend he. Nou het gaat vast meevallen. Bij mij was dat zo in ieder geval :)

Helaas nu de tweede ronde.

5. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    wiess ? heb je al getest ? :)

6. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik wordt waarschijnlijk zondag voor het eerst geïnsemineerd. Heb vandaag m'n 2de echo gehad en het eitje was dinsdag nog 14,5 mm en nu 16 en er is nog 1 bijgekomen die nu 14 mm is. Denken jullie dat er misschien 2 zullen gaan springen? Krijg morgen weer een echo. Ik spuit Puregon en voor de eisprong moet ik Pregnyl spuiten.

7. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Tosti, Als die goed meegroeit dan kan het goed dat beide zullen springen inderdaad!

8. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    hooi tosti. spannend he.alvast veel succes. ik denk dat mijn inseminatie volgende vrijdag is. daarna weer wachten...

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Helaas ben ik gaan bloeden sinds vanmorgen :(.
    Net ziekenhuis gebeld, moet nu de mk afwachten en mag dan bij een volgende menstruatie pas weer beginnen met spuiten. Daar baal ik echt enorm van. Weer een maand kwijt door weer een miskraam. En dus toch niet zwanger op de geboortedag van ons kleine ukje. Zit er even doorheen.

10. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ownee madelein, wat vind ik dit erg voor jullie, heel veel sterkte meis, dikke knuffel.

@tunisiana, ja al 3 x en allemaal negatief, ik doe er morgenochtend nog 1 dan is mijn nod, maar ik denk da het deze maand helaas niet is gelukt :(

11. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    aawww nee madelein!! wat erg zeg. enorme teleursteller!! pff en je voelde zelf al aan dat er iets mis was :( had het je echt enorm gegund. heel veel sterkte. hoop dat je een beetje afleiding kan vinden in het weekend en iets leuks met je vriend/man kan gaan doen.

jammer wiess ! maar altijd hoop tot het bloeden toch?

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank jullie wel meiden.
    Ik vreet mezelf hier zowat op. Net getest omdat ik wilde weten of alle hormonen al uit mijn lijf waren, is die test flink donker... En veel donkerder dan die van dinsdag, dus ondanks het bloedverlies lopen mijn testen op. Ik snap er geen bal meer van.
    Foto staat in mijn topic bij de testen. Wat een onzekerheid...

13. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    ik zag het net. je maakt het enorm spannend. mooie test vanavond. kan me niet voorstellen hoe het allemaal voelt. hoop dat je toch een beetje kan ontspannen. en geen bloed meer verliest natuurlijk.

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Helaas is het vannacht doorgezet, en de miskraam is dus nu echt een feit. Bah.
    Ga wel vandaag nog proberen het ziekenhuis over te halen om me toch gelijk door te laten gaan. Hopelijk lukt dat.

15. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    sorry meid ! veel sterkte! hopelijk kan je toch door. dat verzacht de pijn dan misschien een heel klein beetje.

16. decembergirl

decembergirl Niet meer actief

Heej verdorie ..das geen leuk nieuws . Hoop voor je dat meteen door mag ! Sterkte

17. decembergirl

decembergirl Niet meer actief

Hallo

Gister weer een nieuwe voorraad fostimon en een pregnyl gehaald bij de apotheek in het ziekenhuis nu wachten op de nieuwe cyclus en die is onderweg voel ik !!
    Dan kan ik weer beginnen met prikken op dag 5 en een afspraak maken voor de eerste echo voor de fm op dag 10 .
    En dan deze keer hopen dat we wel voor de inseminatie kunnen gaan .
    En ik ook plaats kan nemen op het wachtbankje ...

18. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ja op het wachtbankje zit je toch lekkerder dan ervoor!! hihi. Ik vind deze periode maar niks. Kan niet wachten tot de inseminatie en dan weer lekker in spanning wachten ;)
    vandaag fm was nog niet veel te zien. een paar kleintjes van nog geen 7mm. maandag de tweede fm.

19. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmiddag m'n echo gehad en heb 2 mooie eitjes van 18 mm! Ik moet vanavond voor het eerst pregnyl zetten ( helaas wel op mijn werk) en dan word ik zondag geïnsemineerd. Ik vind het wel heel spannend allemaal! Maar de kans op een 2ling is nu ook aanwezig toch?

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nou vandaag naar het zh geweest, echo gemaakt en gyn gesproken. Vruchtje is al weg, alles zag er verder normaal uit.
    We mogen echt niet gelijk starten :(. Hun redenatie is dat ik 3 weken zwanger was ( met die 2 kado weken erbij dus 5) en daar komen flink wat hormoon wisselingen bij kijken. Nu de Mk dus gaan de hormonen ook weer aan de gang, en dan zou ik vanaf morgen moeten gaan spuiten. Is gewoon geen optie. Ben er enorm kwaad over, niet zozeer op het zh maar op de situatie. 2 maanden afwachten zonder iets om ons aan vast te houden, geen idee hoe ik dit door kom. Maar uiteindelijk zal het wel weer vanzelf gaan, net als al die andere keren.

Andere meiden veel succes met prikken en de inseminaties! Ik neem ff pauze hier!

Deel Deze Pagina