morgen de eerste Iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. decembergirl

decembergirl Niet meer actief

Hallo

Zo vandaag weer de eerste injectie fostimon geprikt voor iui poging nummer 2 . Maandag voor de eerste fm echo .

2. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Tunisiana! Spannend hoorrr! Misschien doet de (vakantie ) je wel heel erg goed ik zou 1 testje mee nemen gewoon voor als je de behoefte hebt have fun!

Ook voor jou decembergirl allemaal weer spannend!

3. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat het uitmaakt hoe kort of lang na de pregnyl. Bij een normale natuurlijke wijze zeggen ze ook dat de beste tijd om te proberen ook 2 dagen voor de eisprong is. Elk ziekenhuis heeft zo hun eigen dingen. Net als de echo's sommige op dag 3 de eerste, bij mij op dag 8.

Die van jou klinkt goed. Ongeveer 10 uur na de inseminatie de eisprong. En kan je zelf er ook nog wat bij doen in de avond ;). Bij mij staat eind van de middag en de ochtend erna al op de planning om er nog wat miljoen zaadjes bij te doen!

Maar spannend dus. Bij jou de eerste IUI, babytjuh? Volgende week een test doen?

4. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie, je steld me een beetje gerust!
    Bij mij is de echo op dag 10 en dat is wel een beetje laat want dan moet alles snel snel geregeld worden....
    dit is helaas mn 5e al waarvan de 2e met hormonen. Zaterdagede 6e kan ik testen...
    als t niet is gelukt gaan we in januari of februari de 6e doen en dan zou ik overgaan op ivf maar dat vind ik erg eng... dus weet niet of we dat gelijk gaan doen

5. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zondag ochtend mijn eerste inseminatie gehad. Vanmorgen had ik een paar uren zeurende en af en toe stekende pijn in de buurt van mijn eierstok. Hebben hier meer mensen last van? Kunnen ook mijn darmen zijn maar het voelde anders.

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Tunisiana wat een heerlijke afleiding die vakantie super, geniet ervan.
    Als het zaad binnen is voor de eisprong is het goed babytjuh bij mij komt mn eisprong meestal zo, n 12 uur na iui.
    Spannend tosti.
    Ik heb vandaag dag 6 eerste fm meting gehad dit op eigen verzoek daar het de vorige x allemaal zo raar liep. Alles lijkt op schema te lopen 1 tje van 11mm en 1 van minder dan 10 mm. Maandag weer echo en woensdag ws iui nmr 5.

7. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ging net naar het toilet en kwam tot de ontdekking dat ik een paar druppels roze bloed had het is niet veel maar vraag me af hoe dit kan...heeft iemand hier ervaring mee?
    moet morgen weer naar het zkh toe dus zal het dan sowiezo even vragen mischien komt het door de hormonen? I dont no....

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Misschien je eisprong? ?? Ik heb geen idee he ik zeg zomaar wat dus laat je door mij niet gek maken.

9. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zou kunnen....ik hoop niet dat het iets is waardoor alles stop gezet word...ff afwachten meer kan ik nu niet doen jammer genoeg

10. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niks aan de hand kan gewoon blijven door gaan met spuiten nu 2 eitjes van 10mm nu moeten ze nog even doorschieten ik moet dinsdag weer terug komen

11. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Vandaag de inseminatie gehad. Er waren 10miljoen zwemmers (vorige maand 23 miljoen). Maar het ging ook niet zo makkelijk als vorige keer.
    Ik heb het bekertje om laten vallen vanmorgen. Ppfff daar zaten er natuurlijk veel meer in. Dus toen de tweede poging gedaan, maar was moeilijk en we waren 20min te laat in het ziekenhuis.
    Uiteindelijk nog blij met 10miljoen natuurlijk. Dacht even dat deze poging niks meer ging worden!

Twee weken wachten weer ! Spannend !

12. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Tunisiana! Het is toch maar mooi weer gelukt!
    Inderdaad nu afwachten...

13. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Goed nieuws meid27.
    Ow jeetje tunisiana dat was dan wel even stressen vanmorgen. Maar gelukkig kom hij nog voor een tweede x prodceren ;) succes met wachten meis.

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik ben inmiddels weer wat ongerust hoor, morgen dag 10 en weer voor echo in de hoop op disndag of woensdag iui. Maar nu had ik vanmorgen weer buikpijn en wat steken en nu ben ik bang dat morgen weer net als afgelopen maand blijkt dat hij weer op springen staat :( en vorige maand was zo,n stress dat zien we niet weer zitten. Misschien zijn het zorgen om niks hoor, maar wilde het toch even van me af schrijven sorry.

15. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Johh wiess geen sorry hier hoor je kunt hier alles kwijt wat je wil!
    begrijp je stress volkomen. ..mischien is het een idee om morgen even te bellen met het zkh en je ongerustheid bespreekbaar maken misschien kunnen ze even kijken hoe het ervoor staat zodat jullie in alle rust je kunt voorbereiden op de insiminatie.

Succes!

16. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja ik moet morgenochtend weer voor echo dus dan weten we het meteen. Ik heb helaas geen ovulatie testen anders wist ik het meteen.

17. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    He Wies wat vervelend!!
    Geen 24 uurs apotheek in de buurt waar je wat kunt halen? Bij ons is die bij het ziekenhuis. Misschien helpt het je wat om rustiger te worden. Xx

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Owja da t was inderdaad een idee geweest miffy niet eens aan gedacht. Nouja ik ga zou douchen en optijd naar bed dan is het lekker snel morgen ;)

19. decembergirl

decembergirl Niet meer actief

Hoihoi

Vanmorgen weer voor de eerst fm geweest en het zag er goed uit .Links zitten een paar kleintjes maar rechts zitten 2 mooie groten moet woensdagmorgen weer heen en als het net zo snel gaat als de vorige keer dan mag ik s'avonds weer pregnyl prikken en is vrijdag de inseminatie ...nou dat zou een mooi sinterklaascadeautje zijn .

Heb het er ook met de verpleegkundige over gehad dat het de vorige keer niet ging om het potje te vullen nu kwam ze met het idee om de tijd die er voor staat om in te leveren wat ruimer te doen . We gaan het daar woensdag nog even over hebben .

20. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Klinkt goed decembergirl.
    Ook ik kom weer net terug uit het zkh, nu zijn mn eitjes bijna niks gegroeid vergeleken met afgelopen donderdag wel is er 1 tje bijgekomen. Welke donderdag 11 mm is nu nog maar 12 mm. Dus woensdag weer terug voor fm meting.

Deel Deze Pagina