Spannend decembergirl zou fijn zijn als het zo snel verloopt. Geen zorgen wiesss bij mij duurde de het de vorige keer 28dgn puregon spuiten voordat 1 ei 19mm was... Ik heb er nu 2 en het aller mooiste is dat ze beide op gaan in mm maar verwacht ik niet. ik moet morgen weer heen voor een meting... komt goed meid dr moet nu ff een eitje de baas worden en het voortouw nemen wanneer moet je weer heen?
Ik zie het al woensdag moet je weer heen voor een controle die van 12 kan dan maar zo 19mm zijn hoor had ik de eerste keer ook!succes
Ja ik maak me ook geen zorgen hoor zit vandaag ook pas op dag 11 maar ik verbaas me er dan weet over dat het vorige maand zo snel ging en nu niet. Maarja dit zijn allemaal dingen die we niet voor het zeggen hebben. Ik heb ook nog nooit 2 eitjes gehad zou leuk zijn als ze allebei doorgroeide Op welke dag zit jij morgen dan??
Ik zit vandaag op dag 14 geloof ik ik tel niet echt mee zegma heb het in handen gelegd van het zkh helaas waren mijn eitjes niet gegroeid wel was het baarmoederslijmvlies dikker geworden en ik moet vrijdag weer terug komen voor controle succes morgen!!
Hoihoi Vanmorgen voor de tweede fm geweest en het zag er goed uit dus vanavond pregnyl spuiten en vrijdag de inseminatie als alles goed gaat ...zou een mooi sinterklaas cadeautje zijn! We hebben een variabele tijd gekregen voor het inleveren voor het zaad bij het lab hopelijk nu wat minder last van de tijds druk !!
Hoi hoi vandaag derde fm meting. Eitjes waren wel gegroeid maar niet voldoende. Dus morgen weer terug in de hoop dat ze toch een groeispurt maken zodat ik zaterdag voor iui kan. Succes vrijdag decembergirl en vooral voor je vriend natuurlijk. Ook jij succes vrijdag meid27
Hoihoi :x:x:x:x:x:x:x:x:x Vanmorgen weer moeten afbellen ...verdorie weer wou het niet lukken !! Hebben vanmiddag een afspraak met de gyn misschien kan ze ons helpen !!
Aahhh wat balen wiesss dat is een flinke domper en wat zul je gefrustreerd ervan raken tenminste zou ik wel zijn! Succes vanmiddag Hier ook een kut humeur om het zo maar even te zeggen Mn eitjes groeien niet door blijven beide steken op 10mm moet nu weer ophogen met de puregon en dan dinsdag weer terug komen...ik zat er even helemaal doorheen de terug weg...nog meer van die hormonen in mn lijf bah! Hopelijk schieten ze nu door naar de juiste aantal mm dat we eind volgende week kunnen insimineren. Gek is dat toch he dat de vorige keer zo mooi verliep ondanks de 28dagen spuiten..ik zit nu op dag 21 het kan nog steeds wel maar de moed zakt me een beetje weg vandaag Hoe is het met jou Decembergirl?
Hey meiden @meid27 dat verhaal waar je op hebt gereageerd is van decembergirl, ik heb pas morgen iui. Maar ik snap dat de moed je ff in de schoenen zak, en ik kan me voorstellen dat je geduld op is, maar als het de vorige keer zolang duurde heb je nu nog 7 dgn in principe, gaat vast goed komen. @ decembergirl, weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen wat vind ik dit verschrikkelijk balen voor jullie zeg, wat zei de gyn vanmiddag?
wies succes vandaag. heb je een mooi eitje ? decembergirl echt enorm balen. kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen. heeft hij het wel een aantal dagen opgehouden. Misschien een beetje oefenen met het bekertje ? meid welke dosis kreeg je dan ? duurt erg lang. wist niet dat dat kon met hormonen. heb je er bijwerkingen van ? anders moet het maar een hogere dosering toch. nu ben je lang bezig met prikken. is ook niks. ik zit op 8dpo nu. ik heb zelf een goed gevoel maar ben er beetje bang voor. ik heb krampen in mijn onderbuik. spierwitte afscheiding af en toe. en veel dromen. woensdag testen. heb 1 test meegenomen
Hallo We hebben van alles geprobeerd maar het wou niet lukken ook al een paar dagen van te voren niks gedaan .
Hallo Gistermiddag een gesprek met de gyn gehad en ze had niet nog nooit eerder mee gemaakt . Ze had ook met collega's overlegt wat te doen . Maar het zit tussen de oortjes bij mijn vriend tja en dat is heel lastig . Ik zei ook al wanneer het niet hoeft lukt het wel en en wanneer het nodig is dat gaat het heel moeizaam . Hij baalt daar ook als een stekker van . Zegt hij tegen haar kan het niet worden ingevroren waneer het wel lukt op een dag dat er geen iui gepland staat . Ze ging gister daar over bellen met Groningen en Zwolle en nog overleggen met een collega die daar meer in thuis is . We hopen op positieve berichten .... En we hebben met haar afgesproken dat als we de volgende poging gaan doen ze medicijnen voor schrijft aan mijn vriend om wat minder gespannen te zijn . En of ivf misschien niet beter is dan iui .
jeetje decembergirl ik hoop echt dat dat mag, dat zou echt een uitkomst zijn. Nou hier iui nmr 5 gehad met 12 miljoen zaadjes. Dus we gaan weer wachten.
Hallo Vanmiddag contact gehad met onze gyn en ze heeft overlegt met Zwolle en er zijn twee oplossingen voor ons probleem . 1 is invriezen en 2 is een soort vibrator die op de penis wordt gezet . Ze stuurt een verwijsbrief naar Zwolle voor een gesprek en dan eens kijken wat we gaan doen . Ben al lang blij dat er evt een oplossing voor is ! We hebben afgelopen zaterdag thuis nog een poging gedaan wie weet ...
hoop dat het gaat lukken. nu in ieder geval nog een maand om aan het idee te wennen. bij mij net bruin bloedverlies. ben een beetje kapot nu. ik had echt veel goede hoop
Nou dat klinkt positief decembergirl. Voor je man ook geruststellend dat er een oplossing voor is. Maar bruin zegt nog niks he meis, wanneer is je nod?
Hallo Ja we hopen zo dat het goed gaat komen en dat we wel voor een iui of ivf kunnen gaan . Hoop dat we gauw voor het gesprek kunnen !!